دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: first
نویسندگان: Matthew S. Eastin
سری:
ISBN (شابک) : 1605667927, 9781605667935
ناشر: Information Science Reference
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 771
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption (1 volume) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر (1 جلد) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
متخصصان رسانه امروزه با تغییرات متعددی در رسانه های جمعی مواجه هستند که همچنان بر ایجاد و ارسال پیام های متقاعدکننده تأثیر می گذارد. کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر شکاف بین ادراکات حرفه ای و آکادمیک از تبلیغات در محیط های رسانه ای جدید را از طریق تعریف تکامل مصرف گرایی در چارچوب تغییر رسانه ها پر می کند. این کتابچه راهنمای تحقیق که حاوی یافتههای کارشناسان بینالمللی است، موضوعات عملی مربوط به تغییر قدرت مصرفکننده، مسائل اقتصادی مرتبط با قرار گرفتن در معرض رسانهها، و تعاریفی برای درک پویاییهای مرتبط با مصرفگرایی را پوشش میدهد.
Media professionals today are facing numerous changes within mass media that will continue to impact the creation and delivery of persuasive messages. The Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in new media environments through defining the evolution of consumerism within the context of media change. Containing findings from international experts, this Handbook of Research provides coverage of practical issues related to consumer power shifts, economic issues related to media exposure, and definitions to understand the dynamics involved with consumerism.