ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption (1 volume)

دانلود کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر (1 جلد)

Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption (1 volume)

مشخصات کتاب

Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption (1 volume)

ویرایش: first 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1605667927, 9781605667935 
ناشر: Information Science Reference 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 771 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption (1 volume) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر (1 جلد) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر (1 جلد)

متخصصان رسانه امروزه با تغییرات متعددی در رسانه های جمعی مواجه هستند که همچنان بر ایجاد و ارسال پیام های متقاعدکننده تأثیر می گذارد. کتاب راهنمای تحقیق در مورد رسانه های دیجیتال و تبلیغات: مصرف محتوای تولید شده توسط کاربر شکاف بین ادراکات حرفه ای و آکادمیک از تبلیغات در محیط های رسانه ای جدید را از طریق تعریف تکامل مصرف گرایی در چارچوب تغییر رسانه ها پر می کند. این کتابچه راهنمای تحقیق که حاوی یافته‌های کارشناسان بین‌المللی است، موضوعات عملی مربوط به تغییر قدرت مصرف‌کننده، مسائل اقتصادی مرتبط با قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها، و تعاریفی برای درک پویایی‌های مرتبط با مصرف‌گرایی را پوشش می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Media professionals today are facing numerous changes within mass media that will continue to impact the creation and delivery of persuasive messages. The Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in new media environments through defining the evolution of consumerism within the context of media change. Containing findings from international experts, this Handbook of Research provides coverage of practical issues related to consumer power shifts, economic issues related to media exposure, and definitions to understand the dynamics involved with consumerism.





نظرات کاربران