ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Plain Promise

دانلود کتاب قول ساده

Plain Promise

مشخصات کتاب

Plain Promise

ویرایش: 1 Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1595547207, 9781595547200 
ناشر: Thomas Nelson Inc 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 459 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Plain Promise به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قول ساده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قول ساده

سعدی همیشه به وعده های خدا ایمان داشت. اما آیا واقعاً می تواند به قلب او اعتماد کند؟ سدی فیشر، بیوه جوان آمیش، زندگی ساده ای را در حومه شهر لنکستر کانتی ساکت دارد که کالاهای آمیش را به گردشگران می فروشد. اگرچه این یک زندگی خوب است، اخیراً او به این فکر می‌کند که آیا اراده خدا این است که او بدون شوهر و خانواده بماند. زمستان‌ها در پنسیلوانیا می‌تواند به طرز وحشیانه‌ای سرد و تنها باشد، بنابراین سادی خوشحال می‌شود وقتی یک اجاره‌نشین برای اقامت سه ماهه در آن ثبت‌نام می‌کند. کلبه مهمان او اما وقتی کید ساندرز انگلیشر ثروتمند و هیجان انگیز وارد می شود، مطمئن نیست که او را برای این مدت طولانی بخواهد. سادی استرس چشمان بیدار اسقف را احساس می کند و از او انتظار دارد مطابق با Ordnung رفتار کند، رفتاری که آمیش ها با آن زندگی می کنند. برای پیچیده تر کردن همه چیز، کید به زودی با سرپرستی انحصاری کودکی که به سختی می شناسد - پسر اوتیسم پنج ساله اش، تایلر، شگفت زده می شود. سدی و تایلر جوان بلافاصله با هم ارتباط برقرار می کنند. همانطور که او به عشق و درک این کودک استثنایی رشد می کند، احساسات او نسبت به Kade به چیزی تبدیل می شود که هم او را وحشت زده و هم به وجد می آورد. و در حالی که به نظر می رسد کید جذب او را نیز احساس می کند، دنیای آنها نمی تواند از هم دورتر باشد. سادی باید به ریشه های آمیش خود وفادار بماند، اما انکار عشقی که احساس می کند غیرممکن است. آیا ممکن است خداوند چیزهای غیرمحتملی را برای سعدی در نظر گرفته باشد؟ و آیا او این ایمان را خواهد داشت که به عشقی بزرگتر از آنچه که تا به حال تصور می کرد قدم بگذارد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sadie Always Believed in God's Promises. But Can She Really Trust His Heart? Young Amish widow, Sadie Fisher, leads a simple life in the quiet countryside of Lancaster County-selling Amish goods to a steady stream of tourists. Though it is a good life, lately she's wondered if it is God's will for her to remain without a husband and a family.Winters can be brutally cold and lonely in Pennsylvania, so Sadie rejoices when a renter signs up for a three month stay in her guest cottage. But when wealthy, impulsive Englischer Kade Saunders arrives, she isn't sure she wants him around that long. Sadie feels the stress of the bishop's watchful eye, expecting her to act in accordance with the Ordnung, the understood behavior by which the Amish live. To complicate things, Kade is soon surprised with sole custody of a child he barely knows-his five-year-old autistic son, Tyler.Sadie and young Tyler form an immediate connection. As she grows to love and understand this exceptional child, her feelings for Kade grow into something that both terrifies and exhilarates her. And while Kade seems to feel the attraction to her as well, their worlds couldn't be farther apart.Sadie must stay true to her Amish roots, but denying the love she feels is impossible. Could it be that God has the improbable in store for Sadie? And will she have the faith to step into a love bigger than she's ever dreamed possible?





نظرات کاربران