ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب El Animal Publico: Hacia Una Antropologia de Los Espacios Urbanos

دانلود کتاب حیوان عمومی: به سوی انسان شناسی فضاهای شهری

El Animal Publico: Hacia Una Antropologia de Los Espacios Urbanos

مشخصات کتاب

El Animal Publico: Hacia Una Antropologia de Los Espacios Urbanos

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 8433905805, 9788433905802 
ناشر: Editorial Anagrama 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 110 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب El Animal Publico: Hacia Una Antropologia de Los Espacios Urbanos به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حیوان عمومی: به سوی انسان شناسی فضاهای شهری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حیوان عمومی: به سوی انسان شناسی فضاهای شهری

اگر شیوه زندگی شهری از جامعه پذیری مینیمالیستی، پیمان های در حال حرکت، پیوندهای متزلزلی که تکثیر می شوند و تا بی نهایت با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، چیست؟ جامعه شهری متشکل از جوامع همگن و متجانس نیست که هر یک در شبکه سرزمینی مربوطه خود مستقر شده اند، بلکه بازیگران ناشناخته یک تغییری است که در حال تعمیم است. به همین دلیل، فوریت یک انسان‌شناسی که به هر چیزی که در یک شهر می‌توان روی سطح آن شناور دیده می‌شود، در اینجا مطرح می‌شود: ساختارهای مایع، محورهایی که زندگی اجتماعی را حول آن سازمان می‌دهند، اما به ندرت نهادهای پایداری هستند، بلکه الگویی از نوسانات، کار بی پایان یک جامعه بر خودش. یک انسان‌شناسی که به این شکل تصور می‌شود، رشته‌ای است که فضاهای عمومی را مطالعه می‌کند، آن گسترش‌هایی که در آن انواع قیطان‌ها و دوشاخه‌ها رخ می‌دهند، صحنه‌هایی که نباید در توصیف آن‌ها به‌عنوان رقص درنگ کرد. هدف آن: حیوان عمومی، آن شخصیت با چند چهره که وقت خود را صرف استفاده از ترفندها، آمیختن با زمین و بهره گیری از تصادفات مناظری که از آن عبور می کند می گذراند. این اثر راه را به سوی یک علم اجتماعی باز می کند که به امر نامطمئن، غیرقابل محاسبه و نوسانی که در زندگی روزمره وجود دارد، ناسازگار و انسانی که به طور خستگی ناپذیر و غیرمنتظره اینجا و آنجا در خیابان پدیدار می شود، آن آستانه نفوذپذیر و ناپایدار، بدون اندام می پردازد. که در آن می توان مطلق ترین ویرانی و درماندگی را تجربه کرد، اما در آن می توان فرار، انحراف، نافرمانی، بیابان کردن و انجام آن را به صورت مولکولی یا دسته جمعی نیز ممکن کرد. فضای عمومی: فضایی که به شدت توسط همه قدرت ها نظارت می شود، زیرا فضای مورد علاقه برای رهایی و ازدحام است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

¿Qué es lo urbano sino una forma de vida hecha de sociabilidades minimalistas, pactos sobre la marcha, vínculos precarios que proliferan y se conectan entre sí hasta el infinito? La sociedad urbana no la conforman comunidades homogéneas, congruentes, atrincheradas cada una en su respectiva cuadrícula territorial, sino los actores desconocidos de una alteridad que se generaliza. Por ello, se plantea aquí la urgencia de una antropología que atienda a todo lo que en una ciudad puede ser visto flotando en su superficie, estructuras líquidas, ejes que organizan la vida social en torno suyo, pero que raras veces son instituciones estables, sino una pauta de fluctuaciones, la labor interminable de una sociedad sobre sí misma. Una antropología así concebida sería una disciplina que estudiara los espacios públicos, esas extensiones en las que se dan todo tipo de trenzamientos y bifurcaciones, escenificaciones que no se debería dudar en calificar de coreográficas. Su objeto: el animal público, ese personaje de múltiples rostros que pasa su tiempo desplegando ardides, confundiéndose con el terreno, aprovechando los accidentes de los paisajes por los que transita. Esta obra abre el camino hacia unas ciencias sociales que se ocupan de lo incierto, incalculable y oscilante que hay en la vida cotidiana, lo inconsistente y lo humano que emerge incansable e inesperadamente aquí y allá en la calle, ese umbral permeable, lábil, sin órganos, en que se puede experimentar la desolación y el desamparo más absolutos, pero en que también es posible escapar, desviarse, desobedecer, desertar, y hacerlo molecularmente o en masa. Espacio público: espacio rigurosamente vigilado por todos los poderes, por ser el espacio predilecto de las emancipaciones y las estampidas.





نظرات کاربران