ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب L'anarchie

دانلود کتاب هرج و مرج

L'anarchie

مشخصات کتاب

L'anarchie

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 284978009X, 9782849780091 
ناشر: Editions du Sextant 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 66 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 916 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب L'anarchie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هرج و مرج نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هرج و مرج

آیا خودتان، اگر نه آنارشیست، حداقل شدیداً تحت تأثیر آنارشیسم نیستید؟ کدام یک از شما در جان و وجدان خود را برتر از همسایه می خواند و در او برادر و همتای خود را نمی شناسد؟ اخلاقی که اغلب در اینجا با کلمات کم و بیش نمادین اعلام می شد، قطعاً به واقعیت تبدیل خواهد شد. زیرا ما آنارشیست ها می دانیم که این اخلاق عدالت کامل، آزادی و برابری در واقع یک اخلاق واقعی است و با تمام وجود در آن زندگی می کنیم، در حالی که دشمنان ما نامطمئن هستند. آنها مطمئن نیستند که درست می گویند. در اعماق وجودشان حتی متقاعد شده اند که در اشتباه هستند و پیشاپیش دنیا را به ما می سپارند. در سال 1894، Elisée Reclus کنفرانسی در مورد هرج و مرج به فراماسونها ارائه داد. به دور از کلیشه های معمول، متنی روشنگر و سرشار از انسانیت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Vous-mêmes n'êtes vous pas, sinon anarchistes, du moins fortement nuancés d'anarchisme ? Qui de vous, dans son âme et conscience, se dira le supérieur de son voisin, et ne reconnaîtra pas en lui son frère et son égal ? La morale qui fût tant de fois proclamée ici en paroles plus ou moins symboliques deviendra certainement une réalité. Car nous, anarchistes, nous savons que cette morale de justice parfaite, de liberté et d'égalité, est bien la vraie, et nous la vivons de tout coeur, tandis que nos adversaires sont incertains. Ils ne sont pas sûrs d'avoir raison ; au fond, ils sont même convaincus d'être dans leur tort, et, d'avance, ils nous livrent le monde. En 1894, Elisée Reclus prononce devant les Francs-maçons une conférence sur l'anarchie. Loin des clichés habituels, un texte éclairant et plein d'humanité.





نظرات کاربران