ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Theorie der Firma: interdisziplinär

دانلود کتاب نظریه شرکت: بین رشته ای

Theorie der Firma: interdisziplinär

مشخصات کتاب

Theorie der Firma: interdisziplinär

ویرایش: 2011 
نویسندگان: , ,   
سری: Wirtschaft + Gesellschaft 
ISBN (شابک) : 353117407X, 9783531174075 
ناشر: Vs Verlag 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 140 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Theorie der Firma: interdisziplinär به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه شرکت: بین رشته ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه شرکت: بین رشته ای

برای مدت طولانی، این شرکت یک نقطه کور در تئوری اقتصادی بود و به سازمان خود در جامعه شناسی تقلیل یافت. مشارکت‌های Mikl-Horke، Pirker و Resch در این جلد بر اساس مفهوم شرکت در اقتصاد نهادی جدید است، این موضوع را به طور انتقادی بر اساس رویکردهای مهم در جامعه‌شناسی، اقتصاد هترودوکسی و تاریخ اقتصادی مورد بحث قرار می‌دهد و به دنبال این است که ارتباطات بین رشته ای جنبه‌های مهم شرکت به‌عنوان یک پدیده تاریخی، اجتماعی و نهادی از این دیدگاه‌های علمی-اجتماعی بررسی می‌شود و در نتیجه بر یک طرفه بودن دیدگاه تئوریک هزینه غلبه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Unternehmung war lange in der Wirtschaftstheorie ein blinder Fleck und in der Soziologie auf ihre Organisation reduziert. Die in diesem Band vereinigten Beitr?ge von Mikl-Horke, Pirker und Resch gehen von der Konzeption der Unternehmung in der Neuen Institutionen?konomik aus, er?rtern diese kritisch auf der Grundlage bedeutender Ans?tze der Soziologie, der heterodoxen ?konomie und der Wirtschaftsgeschichte und suchen nach interdisziplin?ren Anschlussm?glichkeiten. Aus diesen sozialwissenschaftlichen Perspektiven werden wichtige Aspekte der Unternehmung als historisches, soziales und institutionelles Ph?nomen herausgearbeitet und damit die Einseitigkeit der kostentheoretischen Sicht ?berwunden.





نظرات کاربران