ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Entrepreneurship Business Models: Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision

دانلود کتاب مدل‌های کسب‌وکار کارآفرینی اجتماعی: استراتژی‌های تشویقی برای تسریع تأمین کالاهای عمومی

Social Entrepreneurship Business Models: Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision

مشخصات کتاب

Social Entrepreneurship Business Models: Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230278574, 9780230278578 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 322 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Entrepreneurship Business Models: Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل‌های کسب‌وکار کارآفرینی اجتماعی: استراتژی‌های تشویقی برای تسریع تأمین کالاهای عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل‌های کسب‌وکار کارآفرینی اجتماعی: استراتژی‌های تشویقی برای تسریع تأمین کالاهای عمومی

این کتاب با کاوش در مورد اینکه چگونه سازمان‌های کارآفرین اجتماعی واقعاً قادر به ایجاد راه‌حل‌هایی برای مقابله با مشکلات اجتماعی و زیست‌محیطی هستند، انگیزه‌ها را به‌عنوان عنصر کلیدی ارزش‌آفرینی آن‌ها مشخص می‌کند و استراتژی‌های خاصی را برای ایجاد ارزش اجتماعی مشخص می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Exploring how social entrepreneurial organizations are actually able to create solutions that tackle social and ecological problems this book makes out incentives as a key element of their value creation and identifies specific strategies for social value creation.





نظرات کاربران