ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Adventure Guide to Ireland

دانلود کتاب راهنمای ماجراجویی در ایرلند

Adventure Guide to Ireland

مشخصات کتاب

Adventure Guide to Ireland

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1588433676, 9781588433671 
ناشر: Hunter 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 619 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Adventure Guide to Ireland به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای ماجراجویی در ایرلند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای ماجراجویی در ایرلند

ایرلند غرق در تاریخ، سنت و فرهنگ است و آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در سراسر جهان تبدیل کرده است. داستان آن در قلعه های چند صد ساله (که اکنون برخی از آنها پذیرای مهمانان شبانه هستند) روایت می شود. دایره های سنگی به طور استراتژیک برای درخشش در ماه انقلاب زمستانی قرار گرفته اند. و، البته، در میخانه های آن، که در آن ساکنان محلی با کمال میل یک پیمانه و یک داستان به اشتراک می گذارند. شهرهای آن با خیابان‌های پیچ در پیچ مملو از عتیقه‌فروشی‌های کوچک، لذتی برای کاوش دارند. سفر در امتداد ساحل شما را به دهکده های ماهیگیری سنتی می برد و برخی از بهترین زمین های گلف جهان را پشت سر می گذارد. این کتاب که توسط یک بومی ایرلند نوشته شده است، همه چیز را بیان می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ireland is steeped in history, tradition and culture, making it one of the most popular vacation destinations worldwide. Its story is told in centuries-old castles (some of which now welcome overnight guests); stone circles strategically placed to shine in the winter solstice moon; and, of course, in its pubs, where local residents gladly share a pint and a tale. Its cities are a treat to explore, with winding streets packed with tiny antique stores. Trips along the coast take you to traditional fishing villages and past some of the world s best golf courses. This book, written by an Ireland native, tells it all.





نظرات کاربران