ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب eMarketing Strategies for the Complex Sale

دانلود کتاب استراتژی های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده

eMarketing Strategies for the Complex Sale

مشخصات کتاب

eMarketing Strategies for the Complex Sale

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071628649, 9780071628648 
ناشر: McGraw-Hill 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب eMarketing Strategies for the Complex Sale به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده

با یک استراتژی بازاریابی قدرتمند، مشتریان بالقوه را به خریداران تبدیل کنید! آلبی نشان می‌دهد که چگونه بازاریاب‌های هوشمند کسب‌وکار به کسب‌وکار در مورد خریداران یاد می‌گیرند، داستانی را تعریف می‌کنند و تا حد زیادی بر فرآیند فروش B2B تأثیر می‌گذارند. این راهنمای شما برای موفقیت در بازاریابی وب است.” دیوید میرمن اسکات، نویسنده پرفروش قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی و جهانی ریو، «راهبردهای بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده، راهبردهای بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده، کتابی قانع کننده برای هر دو بازاریابی B2B و فروش، راهنمای عملی و روشنگری است که بازاریابان را قادر می‌سازد. برای ایجاد تبدیل های فروش و نتایج فروش سریع تر." دیوید تامپسون، مدیر عامل Genius.com و بنیانگذار کنفرانس Sales 2.0، آلبی مسیری را برای درک شخصیت های خریداران، ایجاد اعتماد آنها و ارائه محتوای مسری که می خواهند بخوانند ایجاد می کند. کتابی که برای بازاریابان B2B که به دنبال تعامل با خریداران امروزی هستند، ضروری است. استیون وودز، CTO، Eloqua و نویسنده Digital Body Language "اگر به دنبال یک منبع جامع، کاملاً تحقیق شده و واحد برای برنامه ریزی، ساخت، اجرا و موفقیت در تلاش های بازاریابی الکترونیکی خود هستید، پس این کتاب را بخرید." تریلر، شریک مدیریت، CSO Insights «رسانه‌های جدید، بازاریابی محتوا، شبکه‌های اجتماعی. . . آردات با هوشمندی این مفاهیم را در یک کمان می پیچد و این کتاب را به خواندن ملزم می کند. . . . تبدیل به منبع متخصص برای مشتری خود شوید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید. Joe Pulizzi، یکی از نویسندگان Get Content Get Customers و بنیانگذار Junta42 About the Book Web 2.0 نقش بازاریابی را در فرآیند فروش پیچیده تغییر داده است. از آنجا که مشتریان بالقوه اکنون به اطلاعات مربوط به شرکت شما و محصولات آن - و رقبای شما دسترسی دارند - می‌توانند بدون برقراری ارتباط با شما برای خرید تصمیم بگیرند. انجام کاری که همیشه انجام می دادید دیگر کارساز نخواهد بود. شما باید به طور کامل در مورد نحوه جذب و اجبار رفتار خرید تجدید نظر کنید. با استراتژی های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده، استراتژیست بازاریابی B2B خبره، آردات آلبی، زمینه جدیدی را در زمینه بازاریابی دیجیتال و جذب مشتری جدید ایجاد می کند. Albee تکنیک ها و ابزارهایی را برای توسعه و اجرای استراتژی هایی ارائه می دهد که تضمین شده برای تولید نتایج هستند. اینترنت فرصتی بی سابقه برای ایجاد روابط قابل اعتماد با مشتریان بالقوه و مشتریان شما ارائه می دهد - قبل از اینکه آنها را "دیدار" کنید. پیش از این هرگز بازاریابان از چنین بستر ارتباطی گسترده و متنوعی لذت نبرده بودند. با وجود این همه سر و صدا، باید بالای جمعیت بایستید. نکته کلیدی این است که درباره موضوعات معنادار و مرتبط با مخاطبان متنوع خود صحبت کنید و دیدگاه خود را در مورد آنچه برای آنها مهم است به اشتراک بگذارید. این چیزی است که آلبی به ما یاد می دهد که انجام دهیم. استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده روش‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند: استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی را بر اساس دیدگاه‌های مشتری ایجاد کنید. استفاده از ساختار محتوای مسری برای تمایز رقابتی ایجاد روابط قابل اعتماد. همکاری با فروش شما می توانید از بازاریابی الکترونیکی برای انتقال سرنخ ها به خط لوله استفاده کنید و در عین حال زمان و انرژی فروش را بر فرصت های بسیار واجد شرایط متمرکز کنید. نتایج؟ کاهش زمان فروش، افزایش بهره وری فروش و افزایش درآمد. استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی برای فروش پیچیده فرآیندهایی را آشکار می‌کند که برای اطمینان از اینکه شما سهمی قدرتمند و قابل اندازه‌گیری در فرآیند طولانی‌مدت فروش و موفقیت بلندمدت سازمانتان به‌عنوان یک کل دارید، بسیار مهم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Turn prospects into buyers with a powerful emarketing strategy! “Albee shows how smart business-to-business marketers learn about buyers, tell a story, and greatly influence the B2B lead-to-sale process. This is your guide for Web marketing success.” David Meerman Scott, bestselling author of The New Rules of Marketing and PR and World Wide Rave “A compelling read for both B2B marketing and sales professionals alike, eMarketing Strategies for the Complex Sale is a practical and insightful how-to guide that will enable marketers to drive sales conversions and faster sales results.” David Thompson, CEO, Genius.com, and founder of the Sales 2.0 Conference “Albee lays out a path to understanding buyer personas, building their trust, and delivering contagious content that they want to read. A must-read for B2B marketers looking to engage with today’s buyers.” Steven Woods, CTO, Eloqua, and author of Digital Body Language “If you’re looking for a comprehensive, well-researched, single resource to plan, build, execute, and succeed in your eMarketing efforts, then buy this book!”Barry Trailer, managing partner, CSO Insights “New media, content marketing, social networking . . . Ardath cleverly wraps these concepts in a bow and makes this book required reading. . . . Become the expert resource for your customer and watch your business grow.” Joe Pulizzi, coauthor of Get Content Get Customers and founder of Junta42 About the Book Web 2.0 has reshaped the role of marketing in the Complex Sales process. Because prospects now have instant access to information about your company and its products—and your competitors—they can make buying decisions without ever communicating with you. Doing what you’ve always done simply won’t work anymore; you must entirely rethink how you attract and compel buying behavior. With eMarketing Strategies for the Complex Sale, expert B2B marketing strategist Ardath Albee breaks new ground in the field of digital marketing and new customer acquisition. Albee offers techniques and tools for developing and executing strategies that are guaranteed to generate results. The Internet offers an unprecedented opportunity for creating trusted relationships with your prospects and customers—before you ever “meet” them. Never before have marketers enjoyed such a wide-reaching and varied communication platform. Yet with all the noise, you have to stand above the crowd. The key is to converse about meaningful and relevant topics with your diverse audiences, to share your perspectives on what matters to them. That’s just what Albee teaches us to do. eMarketing Strategies for the Complex Sale shares methods to help you: Create eMarketing strategies based on customer perspectives Use a contagious content structure for competitive differentiation Establish trusted relationships Continuously measure, tune, and improve your effectiveness eMarketing Strategies for the Complex Sale also shares proven approaches to collaborating with sales. You can leverage eMarketing to move leads further into the pipeline while focusing sales time and energy on highly qualified opportunities. The results? Reduced time to sales, increased sales productivity, and growing revenues. eMarketing Strategies for the Complex Sale reveals processes critical to ensuring that you make a powerful, measurable contribution to the lengthy sales process—and to the longterm success of your organization as a whole.





نظرات کاربران