دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Joel Michael. Harold I. Modell سری: ISBN (شابک) : 080583947X, 9780805839470 ناشر: سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 184 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Active Learning in Secondary and College Science Classrooms: A Working Model for Helping the Learner To Learn به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری فعال در کلاسهای علوم متوسطه و دانشکده: الگوی کاری برای کمک به یادگیرنده برای یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدل کاری برای "کمک به یادگیرنده برای یادگیری" ارائه شده در این کتاب با هر زمینه آموزشی مرتبط است، اما تمرکز در اینجا بر تدریس در کلاس های علوم متوسطه و دانشگاه است. به طور خاص، اهداف متن عبارتند از: *کمک به اعضای هیئت علمی علوم در سطح متوسطه و کالج بررسی و بازتعریف نقش خود در کلاس درس. *برای معلمان علوم چارچوبی برای تفکر در مورد یادگیری فعال و ایجاد یک محیط یادگیری فعال تعریف کنید. و *برای شروع ساختن محیطهای یادگیری فعال موفق در کلاسهایشان به آنها کمک کنید. یادگیری فعال در کلاس های درس علوم متوسطه و دانشگاهی: یک مدل کاری برای کمک به یادگیرنده برای یادگیری با تغییرات اساسی در آموزش در پاسخ به این تصور که دانش آموزان به اندازه کافی دانش و مهارت های لازم برای دستیابی به اهداف آموزشی و اقتصادی فعلی را کسب نمی کنند، ایجاد می شود. فرض این کتاب این است که یادگیری فعال رویکردی بسیار مؤثر برای برآورده کردن دستور افزایش دانش، مهارت ها و عملکرد دانش آموزان ارائه می دهد. این یک منبع ارزشمند برای همه مربیان معلم در آموزش علوم و معلمان علوم دبیرستان و کالج است.
The working model for "helping the learner to learn" presented in this book is relevant to any teaching context, but the focus here is on teaching in secondary and college science classrooms. Specifically, the goals of the text are to: *help secondary- and college-level science faculty examine and redefine their roles in the classroom; *define for science teachers a framework for thinking about active learning and the creation of an active learning environment; and *provide them with the assistance they need to begin building successful active learning environments in their classrooms. Active Learning in Secondary and College Science Classrooms: A Working Model for Helping the Learner to Learn is motivated by fundamental changes in education in response to perceptions that students are not adequately acquiring the knowledge and skills necessary to meet current educational and economic goals. The premise of this book is that active learning offers a highly effective approach to meeting the mandate for increased student knowledge, skills, and performance. It is a valuable resource for all teacher trainers in science education and high school and college science teachers.
Contents......Page 8
Preface......Page 10
Part I: Building the Foundation for an Approach to Active Learning......Page 14
1 What Is Learning and How Does It Occur?......Page 16
2 Meaningful Learning and Problem Solving in Science......Page 32
3 A Model for the Learning Environment......Page 40
Part II: Roles for the Teacher in Creating an Active Learning Environment......Page 48
4 Defining the Output State......Page 50
5 Assessing the Input State: The Teacher as Diagnostician......Page 56
6 Moving From the Input to the Output State: The Learning Experience......Page 66
Part III: Creating Active Learning Environments......Page 74
7 Preparing Students to Participate in an Active Learning Environment......Page 76
8 Creating an Active Learning Environment in the Science Lecture Hall......Page 90
9 Promoting Active Learning in the \"Conference Room\"......Page 102
10 Helping the Learner to Learn in the Student Laboratory......Page 110
11 New Approaches to Science Learning: Cooperative and Collaborative Learning......Page 118
Part IV: Assessment in an Active Learning Environment......Page 128
12 Assessment of Student Performance......Page 130
13 How Do I Know It\'s Working?......Page 140
14 The Teacher as a Reflective Practitioner......Page 150
Part V: Summing Up......Page 154
15 The Challenges of Helping the Learner to Learn......Page 156
16 Building a Community of Active Learning Practitioners......Page 166
17 The Bottom Line......Page 170
References......Page 172
E, F......Page 178
Q, R......Page 179
Z......Page 180
F......Page 182
N......Page 183
V......Page 184