ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The War against Catholicism: Liberalism and the Anti-Catholic Imagination in Nineteenth-Century Germany

دانلود کتاب جنگ علیه کاتولیک: لیبرالیسم و ​​تخیل ضد کاتولیک در آلمان قرن نوزدهم

The War against Catholicism: Liberalism and the Anti-Catholic Imagination in Nineteenth-Century Germany

مشخصات کتاب

The War against Catholicism: Liberalism and the Anti-Catholic Imagination in Nineteenth-Century Germany

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Social History, Popular Culture, and Politics in Germany 
ISBN (شابک) : 0472113836, 9780472113835 
ناشر: University of Michigan Press 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 370 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The War against Catholicism: Liberalism and the Anti-Catholic Imagination in Nineteenth-Century Germany به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنگ علیه کاتولیک: لیبرالیسم و ​​تخیل ضد کاتولیک در آلمان قرن نوزدهم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنگ علیه کاتولیک: لیبرالیسم و ​​تخیل ضد کاتولیک در آلمان قرن نوزدهم

یک کار روشن و مبتکرانه از بورسیه های برتر. گراس عمق ضد کاتولیک در آلمان قرن نوزدهم را به ما نشان می دهد. او توضیح می دهد که چرا فرهنگ کامپف آلمانی چنین نیرویی داشت و چرا لیبرال های برجسته آن را نقطه عطفی نه تنها در آلمان بلکه در تاریخ جهان تصور می کردند. جهان‌های فرهنگی، اجتماعی و جنسیتی لیبرالیسم آلمانی. تحلیل گراس در حالی که از دهه 1870 غفلت نمی‌کند، توجه مورخان را به دهه‌های 1850 و 1860 که در آن‌ها استدلال‌های ضد کاتولیک لیبرال‌ها در پس‌زمینه‌ای از احیای مذهبی تدوین شده بود، معطوف می‌کند. نوآوری دموکراتیک، جاه طلبی ملی، و بیان نقش های جدید برای زنان در جامعه، سیاست و کلیسا. نمایشنامه این دهه ها در هر فصل از مطالعات خوب گراس طنین انداز است.\"---جیمز رتالاک، دانشگاه تورنتو\" مایکل گراس فرهنگ را دوباره به فرهنگ کامپف بازگردانده است.گروس با ادغام تحلیل های اجتماعی و سیاسی با تفاسیر روشنگر شواهد بصری و زبانی، کار شکاف مذهبی در تعریف هویت ملی آلمان را بررسی می کند. جنبش زنان در حال ظهور، فضایل لیبرال و تفاوت کاتولیک گرد هم می آیند تا توضیح دهند که چرا در یک قرن سکولاریزاسیون، کاتولیک های آلمان احیای مذهبی را تجربه کردند و چرا لیبرال های آن با دشمنی و سرخوردگی پاسخ دادند. این مطالعه پیشگامانه شگفت‌انگیز واقعی نوشته شده است و خواندن آن لذت بخش است.»---مارگارت لاوینیا اندرسون، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، یک مطالعه ابتکاری در مورد رابطه بین دو جنبش مهم، به همان اندازه قدرتمند و آشتی ناپذیر در آلمان، یعنی کاتولیک و لیبرالیسم، در دهه های پس از انقلاب 1848. پس از شکست لیبرالیسم در انقلاب 1848، و در مواجهه با احیای چشمگیر کاتولیکیسم عمومی، لیبرال های طبقه متوسط ​​آلمان از ضد کاتولیک استفاده کردند تا خود را از نظر فرهنگی در یک رویکرد جدید جهت دهند. مطالعه مایکل بی. گراس نشان می دهد که چگونه ضد کاتولیک و به طور خاص فرهنگ کامپف، کمپین شکستن قدرت کلیسای کاتولیک، صرفاً حمله ای علیه کلیسا نبوده و نه صرفاً تلاشی برای تأمین خودمختاری دولت است. گروس نشان می دهد که حمله لیبرال به کاتولیک در واقع تلاشی پیچیده برای حفظ نظم اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و جنسی در طی دوره‌ای از فشارهای چشمگیر برای تغییر بود. گراس استدلال می‌کند که فرهنگ ضد کاتولیک، توسعه مدرن آلمان از جمله اقتصاد سرمایه‌داری، توسعه صنعتی را شکل داده است. ، اتحاد ملی و نقش های جنسیتی. او نشان می‌دهد که تصاویر کشیش‌ها، راهبان، راهبه‌ها و کاتولیک‌ها به‌عنوان قرون وسطایی، عقب‌مانده و منحرف‌های جنسی، ادعای طبقه متوسط ​​لیبرال برای اقتدار اجتماعی را پس از انقلاب ۱۸۴۸ نشان می‌دهد. و هیستری ضد رهبانی با زن ستیزی همراه بود و ترس عمیق تری از فرهنگ توده ای و دموکراسی را در تخیل لیبرال بیان می کرد. با انجام این کار، او الزامات اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی در پس فرهنگ کامپف در دهه 1870 را شناسایی می کند. این اثر با ارائه تفسیری دوباره تحریک آمیز از لیبرالیسم و ​​رابطه آن با جنبش ضد کاتولیک آلمان، در نهایت نشان می دهد که در آلمان، لیبرالیسم خود نقش داشته است. به فرهنگ عدم ​​تحمل که در قرن بیستم یک مسئولیت جدی بود. مورد توجه دانشجویان و دانش پژوهان فرهنگ، ایدئولوژی، دین و سیاست خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A lucid, innovative work of top-flight scholarship. Gross shows us the depths of anti-Catholicism in nineteenth-century Germany; he explains why the German Kulturkampf had such force and why prominent liberals imagined it as a turning point not only in Germany but in world history.---Helmut Walser Smith, Vanderbilt University"A marvelously original account of how the Kulturkampf emerged from the cultural, social, and gendered worlds of German liberalism. While not neglecting the 1870s, Gross's analysis directs historians' attention to the under-researched 1850s and 1860s-decades in which liberals' anti-Catholic arguments were formulated against a backdrop of religious revival, democratic innovation, national ambition, and the articulation of new roles for women in society, politics, and the church. The drama of these decades resonates in every chapter of Gross's fine study."---James Retallack, University of Toronto"Michael Gross has put the culture back into the Kulturkampf! Integrating social and political analysis with illuminating interpretations of visual and linguistic evidence, Gross explores the work of religious cleavage in defining German national identity. An emerging women's movement, liberal virtues, and Catholic difference come together to explain why, in a century of secularization, Germany's Catholics experienced a religious revival, and why its liberals responded with enmity and frustration. Vividly written and a pleasure to read, this groundbreaking study offers real surprises."---Margaret Lavinia Anderson, University of California, BerkeleyAn innovative study of the relationship between the two most significant, equally powerful, and irreconcilable movements in Germany, Catholicism and liberalism, in the decades following the 1848 Revolution.After the defeat of liberalism in the Revolution of 1848, and in the face of the dramatic revival of popular Catholicism, German middle-class liberals used anti-Catholicism to orient themselves culturally in a new age. Michael B. Gross's study shows how anti-Catholicism and specifically the Kulturkampf, the campaign to break the power of the Catholic Church, were not simply attacks against the church nor were they merely an attempt to secure state autonomy. Gross shows that the liberal attack on Catholicism was actually a complex attempt to preserve moral, social, political, and sexual order during a period of dramatic pressures for change.Gross argues that a culture of anti-Catholicism shaped the modern development of Germany including capitalist economics, industrial expansion, national unification, and gender roles. He demonstrates that images of priests, monks, nuns, and Catholics as medieval, backward, and sexually deviant asserted the liberal middle-class claim to social authority after the Revolution of 1848. He pays particular attention to the ways anti-Catholicism, Jesuitphobia, and antimonastic hysteria were laced with misogyny and expressed deeper fears of mass culture and democracy in the liberal imagination. In doing so, he identifies the moral, social, and cultural imperatives behind the Kulturkampf in the 1870s.By offering a provocative reinterpretation of liberalism and its relationship to the German anti-Catholic movement, this work ultimately demonstrates that in Germany, liberalism itself contributed to a culture of intolerance that would prove to be a serious liability in the twentieth century. It will be of particular interest to students and scholars of culture, ideology, religion, and politics.





نظرات کاربران