ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Unschooled Mind: How Children Think and How Schools Should Teach

دانلود کتاب ذهنیت غیرقابل انعطاف: چگونه کودکان فکر می کنند و چگونه مدارس باید آموزش دهند

The Unschooled Mind: How Children Think and How Schools Should Teach

مشخصات کتاب

The Unschooled Mind: How Children Think and How Schools Should Teach

ویرایش: Second Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0465024386, 9780465024384 
ناشر: Basic Books 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 353 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Unschooled Mind: How Children Think and How Schools Should Teach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهنیت غیرقابل انعطاف: چگونه کودکان فکر می کنند و چگونه مدارس باید آموزش دهند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهنیت غیرقابل انعطاف: چگونه کودکان فکر می کنند و چگونه مدارس باید آموزش دهند

گاردنر با ادغام علوم شناختی با دستور کار آموزشی، با نشان دادن اینکه چقدر ذهن و الگوهای طبیعی یادگیری ما با شیوه‌های آموزشی غالب ناسازگار است، موردی شیوا برای بازسازی مدارس ما ارائه می‌کند. این چاپ مجدد شامل مقدمه ای جدید از نویسنده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Merging cognitive science with educational agenda, Gardner makes an eloquent case for restructuring our schools by showing just how ill-suited our minds and natural patterns of learning are to the prevailing modes of education. This reissue includes a new introduction by the author.



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 8
ACKNOWLEDGMENTS......Page 12
THE UNSCHOOLED MIND AFTER TWENTY YEARS......Page 14
1 Introduction......Page 32
PART I THE “NATURAL” LEARNER......Page 54
PART II UNDERSTANDING EDUCATIONAL INSTITUTIONS......Page 154
PART III TOWARD EDUCATION FOR UNDERSTANDING......Page 228
NOTES......Page 318
INDEX......Page 342




نظرات کاربران