ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب When We Were Beautiful

دانلود کتاب وقتی ما زیبا بودیم

When We Were Beautiful

مشخصات کتاب

When We Were Beautiful

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780061864155, 0061864153 
ناشر: HarperCollins US 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 73 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب When We Were Beautiful به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وقتی ما زیبا بودیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وقتی ما زیبا بودیم



شما فکر می کنید بون جووی را می شناسید، اما تا زمانی که این کتاب را باز نکنید، نمی شناسید. با عکس‌های زیبا و منحصر به فرد و متن آشکار از خود اعضای گروه، Bon Jovi: When We Were Beautiful جان، ریچی، دیو و تیکو را در لحظه‌های صمیمی و زیر کانون توجه در تمام جنبه‌های زندگی آنها به تصویر می‌کشد. زندگی‌ها، از اوقات خصوصی در پشت صحنه و در جاده تا اجراهای زنده خیره‌کننده و فراموش نشدنی آنها. این کتاب با بازگشت به روزهای اولیه در جرسی، از طریق موفقیت‌ها و مبارزات، به طرفداران پرتره خیره‌کننده‌ای از ستاره‌های راک در جاده‌ها را ارائه می‌دهد که آنها در مورد بیست و پنج سال زندگی مشترک خود به عنوان یک گروه از برادران فکر می‌کنند. این پرتره خودی از یکی از محبوب ترین گروه های راک آمریکا موضوع یک مستند بزرگ و این کتاب خارق العاده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

You think you know Bon Jovi, but you don't until you open this book. With gorgeous, exclusive photographs and revealing text from the band members themselves, Bon Jovi: When We Were Beautiful captures Jon, Richie, Dave, and Tico at both intimate moments and under the limelight in all aspects of their lives, from the private times backstage and on the road to their stunning and unforgettable live performances. Stretching back to the early days in Jersey, through successes and struggles, this book offers fans a dazzling portrait of rock stars on the road as they reflect on their twenty-five years together as a band of brothers. This insider's portrait of one of America's best-loved rock bands is the subject of a major documentary and this extraordinary book.





نظرات کاربران