ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organic Chemistry: Structure and Function, 5th Edition

دانلود کتاب شیمی آلی: ساختار و عملکرد ، چاپ پنجم

Organic Chemistry: Structure and Function, 5th Edition

مشخصات کتاب

Organic Chemistry: Structure and Function, 5th Edition

ویرایش: 5th 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0716799499, 9780716799498 
ناشر: W.H. Freeman 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 1401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Organic Chemistry: Structure and Function, 5th Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شیمی آلی: ساختار و عملکرد ، چاپ پنجم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شیمی آلی: ساختار و عملکرد ، چاپ پنجم

با نویسندگانی که هم محققین و هم مربیان برجسته ای هستند، شیمی آلی وولهارت و شوور برای دستیابی به شیمی آلی معاصر مؤثر است و تحقیقات پیشرفته را به روشی تازه و دانشجوپسند معرفی می کند. انبوهی از ابزارهای مطالعه منحصر به فرد به دانش آموزان کمک می کند تا اطلاعات قابل توجه ارائه شده در این دوره را سازماندهی و درک کنند. و این نسخه جدید شامل جدیدترین تحقیقات شیمیایی و سنتز جدید و کاربردهای شیمی سبز است. New!ChemPortal for Organic Chemistry، نسخه پنجم ChemPortal همه منابع چندرسانه ای لازم را در یک مکان ارائه می دهد، از جمله کتاب الکترونیکی، آموزش های گام به گام برای نشان دادن مهارت های حل مسئله، و انیمیشن های پیشرفته و سخنرانی های ویدیویی. برای یک تور با راهنما اینجا را کلیک کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With authors who are both accomplished researchers and educators, Vollhardt and Schore’s Organic Chemistry is proven effective for making contemporary organic chemistry accessible, introducing cutting-edge research in a fresh, student-friendly way. A wealth of unique study tools help students organize and understand the substantial information presented in this course. And this new edition incorporates the most current chemical research and new synthesis and green chemistry applications.  New!ChemPortal for Organic Chemistry, Fifth EditionChemPortal provides all necessary multimedia resources in one location, including the eBook, step-by-step tutorials to illustrate problem-solving skills, and enhanced animations and video lectures. Click here for a guided tour.





نظرات کاربران