دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ann M. Little
سری:
ISBN (شابک) : 0812219619, 9780812219616
ناشر: University of Pennsylvania Press
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 271
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Abraham in Arms: War and Gender in Colonial New England (Early American Studies) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Abraham in Arms: War and Gender in Colonial New England (مطالعات اولیه آمریکا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سال 1678، ساموئل ناول، وزیر پیوریتن، موعظهای را موعظه کرد که او آن را «ابراهیم در آغوش» نامید، و در آن از شنوندگان خود خواست به خاطر داشته باشند که «از این رو، هیچ راهی برای یک مسیحی ناپسند نیست که یاد بگیرد که یک روح باشد». عنوان خطبه نوول به خوبی انتخاب شد. ابراهیم عهد عتیق با مردان نیوانگلند طنین انداز عمیقی داشت، زیرا او ایده آل پدرسالار خانه را تجسم می بخشید، در یک لحظه مطیع خدا و رهبر بی چون و چرا خانواده و مردمش در جنگ و صلح. با این حال، دشمنان اقتدار ابراهیم را در نیوانگلند به چالش کشیدند: سرخپوستان امنیت خانواده او را تهدید کردند، زیردستان خانواده او موقعیت او را تهدید کردند، و همسران و دخترانی که به اسارت درآمدند، کاتولیک تعمید گرفتند، با مردان فرانسوی یا هندی ازدواج کردند و از بازگشت به نیوانگلند خودداری کردند. در تفسیر مجدد جسورانه از سالهای 1620 تا 1763، آن ام لیتل نشان میدهد که چگونه ایدههای مربوط به جنسیت و زندگی خانوادگی در شیوههایی که مردم در نیوانگلند مستعمرهای، و همسایگانشان در نیوفرانس و کشور هند، تجربیات خود را توصیف میکردند، محور بودند. جنگ بین فرهنگی لیتل استدلال میکند که انگلیسیها، فرانسویها و هندیها ایدههای مشابهی درباره جنسیت و اقتدار داشتند. از آنجایی که آنها هم جنگ و هم قدرت سیاسی را بهعنوان مظاهر درهم تنیده مردانگی میدانستند، جنگ استعماری ممکن است بهعنوان رقابت سبکهای مختلف مردانگی درک شود. برای مردان نیوانگلند، آنچه زمانی مردانگی مبتنی بر سرپرستی خانواده، تقوای مسیحی، و وظیفه حفاظت از خانواده و ایمان بود، بر پایه مفاهیم انتزاعیتر ملیگرایی بریتانیایی، ضد کاتولیکگرایی و سربازی برای امپراتوری بنا شد. بر اساس تحقیقات آرشیوی در منابع فرانسوی و انگلیسی، سوابق دادگاه، روایات اسارت و مکاتبات خصوصی وزرا و مقامات جنگی، آبراهام در اسلحه، نیوانگلند استعماری را به عنوان سرزمین مرزی بازسازی می کند که در آن مرزهای مذهبی، فرهنگی، زبانی و جغرافیایی قابل نفوذ بود. ، شکننده و مورد رقابت اروپایی ها و هندی ها به طور یکسان.
In 1678, the Puritan minister Samuel Nowell preached a sermon he called "Abraham in Arms," in which he urged his listeners to remember that "Hence it is no wayes unbecoming a Christian to learn to be a Souldier." The title of Nowell's sermon was well chosen. Abraham of the Old Testament resonated deeply with New England men, as he embodied the ideal of the householder-patriarch, at once obedient to God and the unquestioned leader of his family and his people in war and peace. Yet enemies challenged Abraham's authority in New England: Indians threatened the safety of his household, subordinates in his own family threatened his status, and wives and daughters taken into captivity became baptized Catholics, married French or Indian men, and refused to return to New England.In a bold reinterpretation of the years between 1620 and 1763, Ann M. Little reveals how ideas about gender and family life were central to the ways people in colonial New England, and their neighbors in New France and Indian Country, described their experiences in cross-cultural warfare. Little argues that English, French, and Indian people had broadly similar ideas about gender and authority. Because they understood both warfare and political power to be intertwined expressions of manhood, colonial warfare may be understood as a contest of different styles of masculinity. For New England men, what had once been a masculinity based on household headship, Christian piety, and the duty to protect family and faith became one built around the more abstract notions of British nationalism, anti-Catholicism, and soldiering for the Empire.Based on archival research in both French and English sources, court records, captivity narratives, and the private correspondence of ministers and war officials, Abraham in Arms reconstructs colonial New England as a frontier borderland in which religious, cultural, linguistic, and geographic boundaries were permeable, fragile, and contested by Europeans and Indians alike.