ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge, 2nd Edition

دانلود کتاب دستیابی به شایستگی ها در خدمات عمومی: لبه حرفه ای، ویرایش دوم

Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge, 2nd Edition

مشخصات کتاب

Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge, 2nd Edition

ویرایش: [2nd ed.] 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 076562348X, 9780765623485 
ناشر: M.E.Sharpe 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge, 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دستیابی به شایستگی ها در خدمات عمومی: لبه حرفه ای، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دستیابی به شایستگی ها در خدمات عمومی: لبه حرفه ای، ویرایش دوم

زمینه و ویژگی جدید خدمات عمومی - تغییر ارزش‌ها، کارآفرینی، فناوری اطلاعات و مشاغل چند بخش - مستلزم یک مثلث مهارت‌ها از توانایی‌های فنی، اخلاقی و رهبری است. این اثر مختصر و خواندنی بر این سه مهارت ضروری تمرکز دارد و معنای یک کارمند عمومی حرفه‌ای کامل بودن را توصیف می‌کند. خواندن ضروری برای متخصصان و دانش آموزان، "دستیابی به شایستگی ها در خدمات عمومی: مزیت حرفه ای" استانداردهایی را برای هر کسی که تجارت عمومی را هدایت می کند، تعیین می کند و آنها را با مدیریت عملکرد، مدیریت منابع انسانی و مهارت های فناوری اطلاعات مرتبط می کند. این کتاب پر از مثال‌های مصور اصلی، مطالعات موردی، و نمایه‌های نمونه، مکمل ایده‌آلی برای هر دوره مقدماتی در مدیریت دولتی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The new context and character of public service - shifting values, entrepreneurship, information technology, and multi-sector careers - require a 'skills triangle' of technical, ethical, and leadership abilities. This concise and readable work focuses on these three essential skills, and describes what it means to be a consummate professional public servant. Essential reading for both professionals and students, "Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge" sets standards for anyone who conducts the public's business, and links them with performance management, human resource administration, and information technology skills. Filled with original illustrative examples, case studies, and exemplar profiles, the book is an ideal supplement for any introductory course in Public Administration.





نظرات کاربران