ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kookaburra: king of the bush

دانلود کتاب کوکابورا: پادشاه بوته

Kookaburra: king of the bush

مشخصات کتاب

Kookaburra: king of the bush

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Australian natural history 
ISBN (شابک) : 0643090630, 9780643090637 
ناشر: Csiro Publishing 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 126 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Kookaburra: king of the bush به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کوکابورا: پادشاه بوته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کوکابورا: پادشاه بوته

کوکابوراهای خندان بزرگترین شاه ماهیان جهان هستند و کوکابورهای بال آبی نیز از این قافله عقب نیستند. اندازه و شکل و حالت متمایز آنها باعث می شود به راحتی قابل تشخیص باشند. شخصیت های خنده دار و با شخصیت آنها آنها را به راحتی به یاد ماندنی می کند. آن‌ها می‌توانند در زیستگاه‌های مختلف زندگی کنند و نسبتاً خوب با زندگی در اطراف انسان سازگار شوند. این آشنایی شاد باعث شده است که آنها در روان و فرهنگ عامه مردمی که در استرالیا ساکن شده اند نقش برجسته ای داشته باشند. کوکابوراها در گروه های خانوادگی زندگی می کنند که با رفتارهای اجتماعی افراطی مشخص شده اند. در حالی که جوجه ها در لانه هستند، با خواهر و برادر خود برای تسلط و غذا می جنگند به طوری که کوچکترین جوجه اغلب کشته می شود. در مقابل، بسیاری از کوکابوراهای بالغ تولید مثل خود را به تعویق می اندازند تا به خویشاوندان خود در پرورش جوان کمک کنند. Kookaburra: King of the Bush یک نمای کلی از کوکابورا و مکان منحصر به فرد آنها در فرهنگ و تاریخ طبیعی استرالیا ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Laughing Kookaburras are the largest kingfishers in the world, and Blue-winged Kookaburras are not far behind. Their size and distinctive shape and posture make them easily recognisable; their comical and personable characters make them readily memorable. They are able to live in a wide variety of habitats, and adapt to living around humans relatively well. This cheerful familiarity has caused them to figure prominently in the psyches and folklores of all peoples who have inhabited Australia. Kookaburras live in family groups marked by the extremes of social behaviour. Whilst in the nest, chicks fight their siblings for dominance and food so aggressively that the smallest chick is often killed. In complete contrast, many adult kookaburras delay their own breeding in order to help their relatives raise young. Kookaburra: King of the Bush provides a complete overview of kookaburras and their unique place in Australian culture and natural history.





نظرات کاربران