ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Principles of Marketing (14th Edition)

دانلود کتاب اصول بازاریابی (ویرایش چهاردهم)

Principles of Marketing (14th Edition)

مشخصات کتاب

Principles of Marketing (14th Edition)

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 14 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0132167123, 9780132167123 
ناشر: Prentice Hall 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 740 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اصول بازاریابی (ویرایش چهاردهم): بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Principles of Marketing (14th Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اصول بازاریابی (ویرایش چهاردهم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اصول بازاریابی (ویرایش چهاردهم)

یاد بگیرید که چگونه ارزش ایجاد کنید و مشتریان وفادار به دست آورید. چالش بازاریابی امروزی ایجاد جوامع پر جنب و جوش و تعاملی از مصرف کنندگان است که محصولات و برندها را بخشی از زندگی روزمره خود می کنند. برای کمک به خوانندگان در درک چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اصول بازاریابی اطلاعات اساسی بازاریابی را در قالبی جامع ارائه می‌کند که حول یک چارچوب نوآورانه ارزش مشتری سازماندهی شده است. نسخه چهاردهم شامل پوششی در مورد پایداری و تمرکز بر بازاریابی در فضای اقتصادی چالش برانگیز امروزی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learn how to create value and gain loyal customers.   Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how to create value and gain loyal customers, Principles of Marketing presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.   The fourteenth edition includes coverage on sustainability and a focus on marketing in today's challenging economic climate.





نظرات کاربران