دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Michael Günter
سری:
ISBN (شابک) : 185575715X, 9781855757158
ناشر: Karnac Books
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 153
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 768 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Technique in Child and Adolescent Analysis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تکنیک در تجزیه و تحلیل کودکان و نوجوانان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب جنبههای اصلی تکنیک مفهومی در روانکاوی را ارائه میکند و اهمیت آنها را برای تحلیل کودک مورد بحث قرار میدهد. تکنیک، به معنای ظاهری تر، اما در عین حال بسیار مورد بحث، مجموعه اساسی درمان، تنظیم و سازگاری با مرحله رشد کودک را پوشش می دهد. در یک مفهوم جامع تر، تکنیک را می توان به عنوان مجموع وسایل مورد استفاده برای ایجاد یک رابطه درمانی و به حرکت درآوردن یک فرآیند روانکاوی درک کرد. با توجه به تحولات کنونی، دیدگاههای متفاوت آنا فروید و ملانی کلاین در بحثهایشان در مورد تکنیک تحلیل کودک - به ویژه در مورد انتقال و تکنیک تفسیر - اکنون قدیمی به نظر میرسد و دیگر مناسب با درک فعلی نیست. یک تعامل پویا بین تحلیلگر و کودک یک مفهوم پیچیده تر از تفسیر به عنوان ابزار اصلی کار روانکاوانه می تواند امکانات درمانی در تحلیل کودک را گسترش دهد و می تواند به ایجاد درک تازه ای از فرآیند درمانی در نظریه آن نیز کمک کند. مشارکت کنندگان: الیزابت برینین، آنتونینو فرو، مایکل جی انتر، کای فون کلیتسینگ، هلگا کرمپ-اوتنهایم، ماریا رود، آنجلیکا استهله
This book presents central aspects of the concept technique in psychoanalysis and discusses their significance for child analysis. Technique, in a more outward but nevertheless much-discussed sense, covers the basic set-up of the treatment, the setting and adaptations to the developmental stage of the child. In a more comprehensive sense, technique can be understood as the totality of the means used to enable a therapeutic relationship and to set a psychoanalytical process in motion. In view of current developments, the different standpoints taken up by Anna Freud and Melanie Klein in their discussions on the technique of child analysis – in particular as regards transference and the technique of interpretation – now seem dated and no longer appropriate to the current understanding of a dynamic interaction between analyst and child. A more complex concept of interpretation as the central instrument of psychoanalytic work can expand therapeutic possibilities in child analysis and can help establish a fresh understanding of the therapeutic process in its theory too.Contributors: Elisabeth Brainin, Antonino Ferro, Michael G?nter, Kai von Klitzing, Helga Kremp-Ottenheym, Maria Rhode, Angelika Staehle