ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stesichoros's Geryoneis

دانلود کتاب Geryoneis از Stesichoros

Stesichoros's Geryoneis

مشخصات کتاب

Stesichoros's Geryoneis

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Mnemosyne Supplements 333 
ISBN (شابک) : 9004207678, 9789004207677 
ناشر: Brill Academic Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 220 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Stesichoros's Geryoneis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Geryoneis از Stesichoros نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Geryoneis از Stesichoros

Stesichoross Geryoneis بدون شک یکی از جواهرات قرن ششم است. این تک نگاری اولین تفسیر کامل (به زبان انگلیسی) را ارائه می دهد که تمام جنبه های Geryoneis را پوشش می دهد. در این تک نگاری یک متن اصلاح شده و به روز بسیار مورد نیاز همراه با یک دستگاه کامل گنجانده شده است. علاوه بر تمرکز بر استفاده شاعران از متر و زبان، تأکید خاصی بر وام استسیکوروس به شعر حماسی شده است. این پیشنهاد نیز مبتکرانه است که Geryoneis ارتباط نزدیکی با پرستش فرقه ای که Geryon در قرن ششم دریافت کرد، داشت. این کتاب هم برای کسانی که قبلاً با غزل و شعر حماسی آشنا هستند جذابیت خاصی دارد، بلکه امید است کسانی که تازه به استسیچوروس آشنایی دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stesichoross Geryoneis is without doubt one of the gems of the 6th century. This monograph offers the first full-length commentary (in English) to cover all aspects of the Geryoneis. Included in this monograph is a much-needed revised and up-to-date text together with a full apparatus. As well as concentrating on the poets usage of metre and language, a particular emphasis has been given to Stesichoross debt to epic poetry. Innovative too is the proposal that the Geryoneis was closely connected with the cult worship Geryon received in the 6th century. This book has an especial appeal to both those already familiar with lyric and epic poetry, but also, it is hoped, those new to Stesichoros.





نظرات کاربران