دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Belinda Harris
سری: Leading Teachers, Leading Schools Series
ISBN (شابک) : 0761944680, 9780761944676
ناشر: SAGE
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 209
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Supporting the Emotional Work of School Leaders (Leading Teachers, Leading Schools Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حمایت از کار عاطفی مدیران مدارس (معلمان پیشرو، مجموعه مدارس پیشرو) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
خواندن این کتاب برای همه معلمان، مربیان، مدیران مدارس، معلمان و مشاوران مدرسه که در توسعه برنامه برای ارتقای عملکرد تحصیلی دانش آموزان نقش دارند، ضروری است. -رابی جی استوارد، دانشگاه ایالتی میشیگان این کتاب کاربردی به ابعاد عاطفی و اخلاقی رهبری مدرسه می پردازد. نویسنده ویژگی های درون فردی و بین فردی، نگرش ها و رفتارهای لازم برای توسعه رهبری عاطفی و اخلاقی در جامعه مدرسه را بیان می کند. این کتاب طیف وسیعی از استراتژیهای شخص محور را برای ایجاد جوامعی از افراد متعهد حرفهای، از نظر رابطه شایسته و مشارکتکننده ارائه میکند.
This book is a must read for all teacher-educators, counselor-educators, school administrators, teachers, and school counselors, who are involved in program development to enhance students’ academic performance. -Robbie J. Steward, Michigan State UniversityThis practical book deals with the emotional and moral dimensions of school leadership. The author sets out the intra-personal and interpersonal attributes, attitudes and behaviours necessary to develop emotional and moral leadership within the school community. The book provides a range of person-centred strategies for building communities of professionally committed, relationally competent, collaborative individuals.