دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2nd
نویسندگان: Cynthia L. Greene
سری:
ISBN (شابک) : 0538740639, 9780538740630
ناشر: South-Western Educational Pub
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 193
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب 21st Century Business Series: Entrepreneurship , Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سری کسب و کار قرن بیست و یکم: کارآفرینی، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
سری کسب و کار قرن بیست و یکم یک برنامه آموزشی نوآورانه است که بیشترین انعطاف را برای مربیان برای ارائه محتوای تجاری با استفاده از قالب مدولار ارائه می دهد. مدرسان می توانند دوره های کسب و کار خود را با ترکیب چندین راهنمای یادگیرنده در مجموعه ایجاد کنند تا دوره های یک ترم یا دو ترم را تشکیل دهند. همچنین میتوان از راهنمای فردی یادگیرنده بهعنوان پیشرفتکننده در دورههای تجاری سنتیتر یا برای تطبیق دورههای جدید برای رفع نیازهای نوظهور استفاده کرد. طراحی و محتوای هر راهنمای یادگیرنده در سری کسب و کار قرن بیست و یکم جذاب و در عین حال برای دانش آموزان آسان است. این محتوا بر ارائه فرصتهایی برای به کارگیری مهارتهای 21 تمرکز دارد و در عین حال روشهای یادگیری نوآورانه را قادر میسازد که استفاده از فناوری حمایتی و رویکردهای خلاقانه حل مسئله را در دنیای کسبوکار امروز ادغام میکند. راهنمای یادگیرنده کارآفرینی مرتبط ترین موضوعات تجاری امروزی از جمله نقش کارآفرینی در بهبود اقتصاد جهانی را پوشش می دهد. اطلاعات مربوط به عملکردهای بازاریابی برای منعکس کردن آخرین استانداردهای بازاریابی شناسایی شده توسط مرکز منابع آموزش بازاریابی و همچنین داده های موضوعی در مورد نحوه انجام تحقیقات و ارزش مهم تحقیق به عنوان بخشی از کارآفرینی گنجانده شده است.
The 21ST CENTURY BUSINESS SERIES is an innovative instructional program providing instructors with the greatest flexibility to deliver business content using a modular format. Instructors can create their own business courses by combining several Learner Guides in the Series to form one-semester or two-semester courses. The individual Learner Guides can also be used as enhancements to more traditional business courses or to tailor new courses to meet emerging needs. The design and content of each Learner Guide in the 21ST CENTURY BUSINESS SERIES is engaging yet easy for students to use. The content focuses on providing opportunities for applying 21st skills while enabling innovative learning methods that integrate the use of supportive technology and creative problem solving approaches in today's business world. The ENTREPRENEURSHIP LEARNER GUIDE covers today's most relevant business topics including the role of entrepreneurship in the global economic recovery. Information on marketing functions to reflect the latest Marketing Standards identified by the Marketing Education Resource Center is included as well as topical data on how to conduct research and the important value of research as a part of entrepreneurship.