ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Business of IT: How to Improve Service and Lower Costs

دانلود کتاب تجارت فناوری اطلاعات: نحوه بهبود خدمات و کاهش هزینه ها

The Business of IT: How to Improve Service and Lower Costs

مشخصات کتاب

The Business of IT: How to Improve Service and Lower Costs

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0137000618, 9780137000616 
ناشر: IBM Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 313 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Business of IT: How to Improve Service and Lower Costs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت فناوری اطلاعات: نحوه بهبود خدمات و کاهش هزینه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت فناوری اطلاعات: نحوه بهبود خدمات و کاهش هزینه ها

ایجاد ارزش تجاری بیشتر از فناوری اطلاعات… و پر کردن شکاف بین فناوری اطلاعات و رهبری تجاری استفاده از روش های تجاری در سراسر فناوری اطلاعات برای بهینه سازی بودجه و بهبود بازگشت سرمایه ایجاد رضایت بالاتر و انتظارات واقعی تر برای فناوری اطلاعات در سراسر تجارت توسط دو متخصص برجسته IBM در مورد ایجاد نظم و انضباط تجاری نوشته شده است. سازمان‌های فناوری اطلاعات به بلوغ فن‌آوری فوق‌العاده‌ای دست یافته‌اند، اما بسیاری از آنها در اتخاذ شیوه‌های تجاری در سطح جهانی کندتر بوده‌اند. این کتاب به مدیران فناوری اطلاعات و کسب‌وکار روش‌هایی برای دستیابی به نظم و انضباط تجاری بیشتر در سراسر فناوری اطلاعات، همکاری مؤثرتر، تمرکز بر مشتری و جذب ارزش بیشتر از سرمایه‌گذاری فناوری اطلاعات ارائه می‌کند. این کتاب بر چهار حوزه خاص از شیوه‌های تجاری مرتبط با بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت هزینه و ارزش خدمات، اندازه‌گیری عملکرد فناوری اطلاعات با هدف بهبود خدمات و کاهش هزینه و بهبود همسویی مشتری تمرکز دارد. رابرت رایان و تیم رادوچا گریس، با تکیه بر تجربه خود در مشاوره با سازمان‌های پیشرو فناوری اطلاعات، به رهبران فناوری اطلاعات کمک می‌کنند تا راه‌های جایگزین برای بهبود خدمات فناوری اطلاعات و هزینه‌های کمتر، از جمله ITIL، مدیریت مالی فناوری اطلاعات، کارت‌های امتیازی متوازن، و موارد تجاری را بیابند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین رویکردها را برای بهبود شیوه های کسب و کار فناوری اطلاعات برای محیط خود انتخاب کنید و از این شیوه ها برای بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای بالا استفاده کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Drive More Business Value from IT… and Bridge the Gap Between IT and Business Leadership Apply business practices throughout IT to optimize budgets and improve ROI Create higher satisfaction and more realistic expectations for IT throughout the business Written by two leading IBM experts on bringing business discipline to IT IT organizations have achieved outstanding technological maturity, but many have been slower to adopt world-class business practices. This book provides IT and business executives with methods to achieve greater business discipline throughout IT, collaborate more effectively, sharpen focus on the customer, and drive greater value from IT investment. The book focuses on four specific areas of business practices related to improving IT service management, managing services’ cost and value, measuring IT performance with a goal of improving service and lowering cost, and improving customer alignment. Drawing on their experience consulting with leading IT organizations, Robert Ryan and Tim Raducha-Grace help IT leaders make sense of alternative ways to improve IT service and lower cost, including ITIL, IT financial management, balanced scorecards, and business cases. You’ll learn how to choose the best approaches to improve IT business practices for your environment and use these practices to improve service quality, reduce costs, and drive top-line revenue growth.





نظرات کاربران