دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ronald P. Carver
سری:
ISBN (شابک) : 0805835296, 9780585322162
ناشر: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 481
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Causes of High and Low Reading Achievement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب علل پیشرفت زیاد و کم خواندن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تمام عوامل مهمی را که باعث میشود برخی از دانشآموزان پیشرفت کم خواندن و برخی دیگر پیشرفت بالایی در خواندن داشته باشند، شرح میدهد. این بر عوامل اصلی تأثیر می گذارد که بر میزان پیشرفت دانش آموز در طول یک سال مدرسه یا یک سال تقویمی تأثیر می گذارد. تلاش میشود به سؤالات زیر پاسخ داده شود: مربیان برای افزایش پیشرفت خواندن چه کاری میتوانند انجام دهند و چه چیزی فراتر از تأثیر آنهاست؟ نویسنده مستقیماً به دستاوردهای مرتبط با خواندن عادی یا معمولی توجه دارد. تمرکز کتاب بر روی کارهایی است که معلمان می توانند در طول یک سال تحصیلی انجام دهند که احتمالاً سطح مطالعه و میزان خواندن دانش آموزان را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث افزایش موفقیت آنها در خواندن می شود. این تلاش برای مشخص کردن مهمترین علل موفقیت خواندن بالا و پایین نشاندهنده ادغام دو رشته روانشناسی علمی - روانشناسی تجربی و روانسنجی است. واژهنامهای در پایان کتاب شامل تعاریف اصطلاحات و مفاهیم است. ضمائم مفید نظریه rauding، سه قانون نظریه rauding، و معادلاتی را که می توان برای پیش بینی دقت درک مطلب استفاده کرد، تبدیل بین واحدهای نرخ rauding را ارائه می دهد و معادلات شماره گذاری شده ارائه شده در کتاب را فهرست می کند.
This book describes all of the important factors that cause some students to have low reading achievement and others to have high reading achievement. It concentrates on the main factors that influence how much a student gains in reading achievement during a year of school, or a calendar year. An attempt is made to answer the following questions: what can educators do to increase reading achievement, and what is beyond their influence? The author is directly concerned with achievement associated with normal or typical reading. The focus of the book is on things teachers can do during an entire school year that are likely to improve the reading level and reading rate of students, which in turn, will increase their reading achievement. This effort to specify the most important causes of high and low reading achievement represents an integration of two disciplines of scientific psychology--experimental psychology and psychometrics. A glossary at the end of the book contains definitions of terms and concepts. Helpful appendices explain rauding theory, the three laws of rauding theory, and the equations that can be used to predict the accuracy of reading comprehension, provide conversions among units of rauding rate, and list the numbered equations presented in the book.