ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Witchcraft From the Inside: Origins of the Fastest Growing Religious Movement in America

دانلود کتاب جادوگری از درون: منشأ جنبش مذهبی سریع ترین رشد در آمریکا

مشخصات کتاب

Witchcraft From the Inside: Origins of the Fastest Growing Religious Movement in America

ویرایش: 3rd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1567181015, 9781567181012 
ناشر: Llewellyn Publications 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 122 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 45 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Witchcraft From the Inside: Origins of the Fastest Growing Religious Movement in America به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادوگری از درون: منشأ جنبش مذهبی سریع ترین رشد در آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادوگری از درون: منشأ جنبش مذهبی سریع ترین رشد در آمریکا

کلمه Witchcraft قرن هاست که اشتباه گرفته شده است. در 500 سال گذشته، میلیون ها نفر پس از متهم شدن به انجام جادوگری، با آزار، شکنجه و حتی مرگ مواجه شده اند. برای بسیاری از مردم کلمه "جادوگر" هنوز هم تصاویری از طلسم های مخفی و آیین های شیطانی نیمه شب را تداعی می کند. بنابراین جادوگری دقیقاً چیست (که ویکا یا ویکا نیز نامیده می شود) و چگونه به یکی از سریع ترین ادیان امروزی تبدیل شد؟ Witchcraft From the Inside تاریخچه جادوگری را ارائه می دهد - از ریشه های آن در مذاهب باستانی باروری، تا جنون Malleus Maleficarum و محاکمه جادوگران اروپایی، تا رشد Wicca مدرن در بریتانیا و ایالات متحده. مقالاتی که توسط مقامات برجسته ویکان ارائه شده است، وضعیت کنونی ویکا را بررسی می کند و نگاهی اجمالی به آینده این دین طبیعت صلح آمیز ارائه می دهد. نویسنده، ری باکلند، جادوگری را زیر نظر جرالد گاردنر مطالعه کرد، مردی که تا حد زیادی برای احیای جادوگری و تأسیس ویکا به عنوان یک دین مدرن شناخته می شود. آقای باکلند نقش مهمی در آوردن جادوگری گاردنر از انگلستان به ایالات متحده داشت و به عنوان یکی از مقامات برجسته آمریکایی در زمینه جادوگری در نظر گرفته می شود. در گزیده زیر، آقای باکلند حقایق دنیوی پشت مواد به ظاهر وحشتناک "آشپزهای جادوگران" افسانه ای را توضیح می دهد. ما از شکسپیر و منابع دیگر می دانیم که جادوگران وحشتناک ترین مواد را در ظرف های خود می ریختند، درست است؟ چیزهایی مانند زبان مار، انگشتان خون آلود، گربه، چشمان الاغ، پای قورباغه، ریش بز، گوش یهودی، دم موش، سر مار، پوزه خوکی، پای گرگ و غیره وجود داشت. با صدای آن بسیار منزجر کننده است - اگر آنها را در ارزش واقعی در نظر بگیرید! در واقع اینها بی ضررترین مواد بودند: گیاهان و گیاهان معمولی. امروزه همه گیاهان یک نام لاتین دارند، به طوری که ممکن است متمایز و مثبت شناسایی شوند. با این حال، سال‌ها پیش آنها را تنها با نام‌های رایج و محلی می‌شناختند. یک گیاه یا گیاه دارویی ممکن است در یک نقطه از کشور با یک نام و در قسمت دیگر کشور با نام کاملاً متفاوت شناخته شود. و این نام‌ها رنگارنگی بودند که اغلب به دلیل ظاهر، رنگ یا ویژگی‌های دیگر به گیاه داده می‌شدند. در فهرست بالا، زبان جمع کننده نامی بود که به بنفشه دندان سگ (Erythronium americanum) داده شد. انگشتان خونی دستکش روباه (Digitalis purpurea) بود. catgut نخود هوس (Tephrosia virginiana) بود. چشم های الاغ دانه های گیاه گاو (Mucuna pruriens) بود. پای قورباغه، کره پیازی بود (Ranunculus bulbosus). ریش بز صدف گیاهی (Tragopogon porrofolius) بود. گوش یهودی قارچی بود که روی درختان مسن و نارون رشد می کرد (Peziza auricula). دم موش stonecrop معمولی (Sedum acre) بود. سر مار بالمونی بود (Chelone glabra). پوزه خوکی قاصدک (Taraxacum dens leonis) بود. و پای گرگ علف هرز (Lycopus virginicus) بود. بنابراین، معجون های به ظاهر وحشتناکی که جادوگران در دیگ های خود مخلوط می کردند، چیزی جز گیاهان ساده ای نبود که در یک دیگ پخت و پز می رفتند!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران