ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Data Analysis: What Can Be Learned From the Past 50 Years

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل داده ها: آنچه را می توان از 50 سال گذشته آموخت

Data Analysis: What Can Be Learned From the Past 50 Years

مشخصات کتاب

Data Analysis: What Can Be Learned From the Past 50 Years

دسته بندی: سایبرنتیک: هوش مصنوعی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Wiley Series in Probability and Statistics 
ISBN (شابک) : 1118010647, 9781118010648 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 235 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل داده ها: آنچه را می توان از 50 سال گذشته آموخت: علوم و مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، داده کاوی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Data Analysis: What Can Be Learned From the Past 50 Years به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل داده ها: آنچه را می توان از 50 سال گذشته آموخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل داده ها: آنچه را می توان از 50 سال گذشته آموخت

این کتاب به بررسی بسیاری از سوالات تحریک آمیز در مورد مبانی تحلیل داده ها می پردازد. این بر اساس تجربه آزمایش شده یکی از استادان موضوع است. چرا باید تجزیه و تحلیل داده ها را مطالعه کرد؟ چگونه باید آموزش داد؟ چه تکنیک هایی بهترین کار را دارند و برای چه کسانی؟ نتایج چقدر معتبر است؟ چه مقدار داده باید تست شود؟ در صورت استفاده از کدام زبان ماشین باید استفاده شود؟ تاکید بر کارآموزی (از طریق مطالعات موردی عملی) و حکایت ها (از طریق برنامه های کاربردی واقعی) ابزارهایی هستند که پیتر جی. هوبر در این جلد از آنها استفاده می کند. نگرانی در مورد تکنیک های آماری خاص ارزش فوری ندارد. در عوض، سؤالات استراتژی - چه زمانی از کدام تکنیک استفاده شود - استفاده می شود. موضوع اصلی بحث، درک اهمیت مجموعه‌های داده عظیم (یا قوی)، پیاده‌سازی زبان‌ها و استفاده از مدل‌ها است. هر کدام با تعداد زیادی مثال و مطالعات موردی پاشیده شده است. شیوه های شخصی، دام های مختلف، و اختلافات موجود در صورت لزوم ارائه می شوند. این کتاب به عنوان یک همراه فلسفی و تاریخی عالی برای هر متن امروزی در تجزیه و تحلیل داده ها، آمار قوی، داده کاوی، یادگیری آماری یا آمار محاسباتی عمل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores the many provocative questions concerning the fundamentals of data analysis. It is based on the time-tested experience of one of the gurus of the subject matter. Why should one study data analysis? How should it be taught? What techniques work best, and for whom? How valid are the results? How much data should be tested? Which machine languages should be used, if used at all? Emphasis on apprenticeship (through hands-on case studies) and anecdotes (through real-life applications) are the tools that Peter J. Huber uses in this volume. Concern with specific statistical techniques is not of immediate value; rather, questions of strategy – when to use which technique – are employed. Central to the discussion is an understanding of the significance of massive (or robust) data sets, the implementation of languages, and the use of models. Each is sprinkled with an ample number of examples and case studies. Personal practices, various pitfalls, and existing controversies are presented when applicable. The book serves as an excellent philosophical and historical companion to any present-day text in data analysis, robust statistics, data mining, statistical learning, or computational statistics



فهرست مطالب

DATA ANALYSIS: What Can Be Learned From the Past 50 Years......Page 5
CONTENTS......Page 7
Preface......Page 13
1 What is Data Analysis?......Page 17
1.1 Tukey\'s 1962 paper......Page 19
1.2 The Path of Statistics......Page 21
2.1 Strategy in Data Analysis......Page 27
2.2 Philosophical issues......Page 29
2.2.1 On the theory of data analysis and its teaching......Page 30
2.2.2 Science and data analysis......Page 31
2.2.3 Economy of forces......Page 32
2.3 Issues of size......Page 33
2.4.1 Planning the data collection......Page 37
2.4.2 Choice of data and methods......Page 38
2.4.3 Systematic and random errors......Page 39
2.4.4 Strategic reserves......Page 40
2.4.5 Human factors......Page 41
2.5.1 Inspection......Page 42
2.5.2 Error checking......Page 43
2.5.5 Modeling and Model fitting......Page 46
2.5.6 Simulation......Page 47
2.5.9 Presentation of conclusions......Page 48
2.6.1 Ad hoc programming......Page 49
2.6.2 Graphics......Page 50
2.6.4 Creating and keeping order......Page 51
3 Massive Data Sets......Page 53
3.1 Introduction......Page 54
3.3 What is massive? A classification of size......Page 55
3.4.1 Human limitations: visualization......Page 56
3.4.3 Storage requirements......Page 57
3.4.4 Computational complexity......Page 58
3.5.1 Types of data......Page 59
3.5.3 On data organization......Page 60
3.5.4 Derived data sets......Page 61
3.6 Data base management and related issues......Page 62
3.6.1 Data archiving......Page 64
3.7.1 Planning the data collection......Page 65
3.7.4 Initial data checking......Page 66
3.7.6 The final product: presentation of arguments and conclusions......Page 67
3.8 Examples and some thoughts on strategy......Page 68
3.9 Volume reduction......Page 71
3.10 Supercomputers and software challenges......Page 72
3.10.2 General Purpose Data Analysis and Supercomputers......Page 73
3.10.3 Languages, Programming Environments and Databased Prototyping......Page 74
3.11 Summary of conclusions......Page 75
4 Languages for Data Analysis......Page 77
4.1 Goals and purposes......Page 78
4.2.1 Natural languages......Page 80
4.2.2 Batch languages......Page 81
4.2.3 Immediate languages......Page 83
4.2.4 Language and literature......Page 84
4.2.5 Object orientation and related structural issues......Page 85
4.2.6 Extremism and compromises, slogans and reality......Page 87
4.2.7 Some conclusions......Page 89
4.3 Interface issues......Page 90
4.3.1 The command line interface......Page 91
4.3.2 The menu interface......Page 94
4.3.3 The batch interface and programming environments......Page 96
4.3.4 Some personal experiences......Page 97
4.4.1 On building blocks......Page 98
4.4.3 On notation......Page 99
4.4.4 Book-keeping problems......Page 100
4.5 Requirements for a general purpose immediate language......Page 101
5.1 Models......Page 105
5.2 Bayesian modeling......Page 108
5.3 Mathematical statistics and approximate models......Page 110
5.4 Statistical significance and physical relevance......Page 112
5.5 Judicious use of a wrong model......Page 113
5.6 Composite models......Page 114
5.7 Modeling the length of day......Page 115
5.8 The role of simulation......Page 127
5.9 Summary of conclusions......Page 128
6 Pitfalls......Page 129
6.1 Simpson\'s paradox......Page 130
6.2 Missing data......Page 132
6.2.1 The Case of the Babylonian Lunar Six......Page 134
6.2.2 X-ray crystallography......Page 142
6.3 Regression of Y on X or of X on Y?......Page 145
7 Create order in data......Page 149
7.1 General considerations......Page 150
7.2 Principal component methods......Page 151
7.2.1 Principal component methods: Jury data......Page 153
7.3.2 Multidimensional scaling: a synthetic example......Page 161
7.4.1 Correspondence analysis: the method......Page 163
7.4.2 Kültepe eponyms......Page 164
7.4.3 Further examples: marketing and Shakespearean plays......Page 172
7.5 Multidimensional scaling vs. Correspondence analysis......Page 176
7.5.1 Hodson\'s grave data......Page 178
7.5.2 Plato data......Page 184
8 More case studies......Page 193
8.1 A nutshell example......Page 194
8.2 Shape invariant modeling......Page 198
8.3 Comparison of point configurations......Page 200
8.3.1 The cyclodecane conformation......Page 202
8.3.2 The Thomson problem......Page 205
8.4 Notes on numerical optimization......Page 206
References......Page 211
Index......Page 221




نظرات کاربران