ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning to Teach ICT in the Secondary School

دانلود کتاب آموزش به منظور آموزش ICT در مدرسه متوسطه

Learning to Teach ICT in the Secondary School

مشخصات کتاب

Learning to Teach ICT in the Secondary School

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Learning to teach subjects in the secondary school series 
ISBN (شابک) : 0415276691, 0203218531 
ناشر: RoutledgeFalmer 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 231 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning to Teach ICT in the Secondary School به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش به منظور آموزش ICT در مدرسه متوسطه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش به منظور آموزش ICT در مدرسه متوسطه

این کتاب به طور خاص برای دانش آموزانی طراحی شده است که آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات را به عنوان یک موضوع برنامه درسی در سطح متوسطه آموزش می دهند. ایده‌های کلیدی آموزش و یادگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات را به شیوه‌ای ساختاریافته و قابل دسترس توسعه می‌دهد و انبوهی از ایده‌ها و الهام‌بخش را برای معلم یادگیرنده فراهم می‌کند. حوزه های کلیدی تحت پوشش عبارتند از: مکان و ماهیت ICT به عنوان یک موضوع برنامه درسی تجزیه و تحلیل و توسعه طرح های برنامه ریزی دانش موضوعی کار، درس های فردی، نظارت بر فعالیت ها و منابع، ارزیابی و امتحانات ICT در سراسر تمایز برنامه درسی و توسعه حرفه ای نیازهای آموزشی ویژه. در سرتاسر کتاب وظایف و فعالیت‌های مفیدی وجود دارد که به دانش‌آموز معلمان کمک می‌کند تا تدریس خود را تجزیه و تحلیل کنند و دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک معلم موفق فناوری اطلاعات و ارتباطات را کشف کنند. این کتاب که در بهترین عمل و تحقیقات به روز ریشه دارد، همچنین برای معلمان با تجربه تر ICT یک تجدید کننده ایده آل است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is designed specifically for students training to teach ICT as a curriculum subject at secondary level. It develops the key ideas of teaching and learning ICT in a structured, accessible way, and provides a wealth of ideas and inspiration for the learning teacher. Key areas covered are: the place and nature of ICT as a curriculum subject analyzing and developing subject knowledge planning schemes of work, individual lessons, activities and resources monitoring, assessment and exams ICT across the curriculum differentiation and special educational needs professional development. Throughout the book there are useful tasks and activities to help student-teachers analyze their own teaching and explore the knowledge and skills needed to become a successful teacher of ICT. Rooted in best practice and up-to-the-minute research, this book is also the ideal refresher for more experienced ICT teachers.





نظرات کاربران