دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Richard G. Walsh
سری:
ISBN (شابک) : 156338387X, 9781563383878
ناشر: Trinitry Press International, Continuum,
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 223
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 13 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Reading the Gospels in the Dark: Portrayals of Jesus in Film به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خواندن اناجیل در تاریکی: تصویرهای عیسی در فیلم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از بزرگترین داستانی که تا به حال به عیسی مونترال گفته شده تا شین، شخصیت عیسی در سینمای آمریکا ظاهرهای مکرر و متنوعی داشته است. ریچارد والش در کتاب خواندن اناجیل در تاریکی، «فیلمهای عیسی»، اناجیل متعارف و فرهنگ آمریکایی را به گفتگو میآورد. گفتمان در تئاتر با خاموش شدن چراغ ها و فیلم های عیسی روی پرده بزرگ آغاز می شود. تفسیر والش با خود فیلم ها و عیسی آمریکایی که در آن به تصویر کشیده شده است، شروع می شود. از قضا، در حالی که ما انتظار نداریم که فیلم های عیسی «عیسی یا انجیل ها را به درستی دریافت کنند»، آنها ویژگی های ادبی و اسطوره ای جالب انجیل ها و فرهنگ آمریکایی را روشن می کنند. برای مثال، «عیسی مونترال» اثر آرکاند، درک تازهای از گفتمان آخرالزمانی در مارک 13 ارائه میکند، و شین و پال رایدر نشان میدهند که آمریکاییها به شدت خواهان قهرمانی فاتح هستند تا با ناامیدیهایشان کنار بیاید. این کتابی است که به بررسی چگونگی تماشای فیلمهای عیسی توسط مردم و آنچه که پس از تاریک شدن صفحه نمایش با خود میبرند، میپردازد. ریچارد والش استاد دین و دانشیار دانشکده متدیست در فایتویل، کارولینای شمالی است و نویسنده کتاب اسطورههای نگاشت تفسیر کتاب مقدس و نویسنده مشترک کتاب غربالگری کتاب مقدس با جورج آیشل (ترینیتی مطبوعات بینالمللی) است.
From The Greatest Story Ever Told to Jesus of Montreal to Shane, the figure of Jesus has made repeated—and varied—appearances in American cinema. In Reading the Gospels in the Dark, Richard Walsh brings “Jesus-films,” the canonical gospels, and American culture into conversation. The discourse begins in the theater with the lights down low and the Jesus-films on the big screen. Walsh’s commentary starts with the films themselves and the American Jesus(es) portrayed therein. Ironically, while we do not expect Jesus-films to “get Jesus or the gospels right,” they do cast light on interesting literary and mythical features of the gospels—and on American culture. For example, Arcand’s Jesus of Montreal offers fresh understanding of the apocalyptic discourse in the Mark 13, and Shane and Pale Rider demonstrate that Americans desperately want a conquering hero to deal with their frustrations. This is a book that explores how people watch Jesus-films and what they take with them after the screen goes dark. Richard Walsh is Professor of Religion and Associate Academic Dean at Methodist College in Fayetteville, North Carolina, and is the author of Mapping Myths of Biblical Interpretation and co-author, with George Aichele, of Screening Scripture (Trinity Press International).
Cover......Page 1
Contents......Page 9
Preface: Living amidst Stories......Page 11
1. Telling Sacred Stories in Cathedral Cinemas......Page 15
Notes......Page 29
2. Films without Heroes......Page 35
Notes......Page 53
3. On Earth as in Heaven: Jesus of Montreal and Mark......Page 59
Notes......Page 76
4. Location, Location, Location: Godspell and the Teachings of Jesus......Page 83
Notes......Page 104
5. A Hermeneutics of Suspicion: II Vangelo secondo Matteo and Matthew......Page 109
Notes......Page 128
6. The Alien and Alienating Past: King of Kings and Luke......Page 135
Notes......Page 154
7. Romancing the Past: The Greatest Story Ever Told and John......Page 161
Notes......Page 179
8. Coming to America......Page 187
Notes......Page 197
Appendix: Portraying the Sacred in Film......Page 201
Movies Cited......Page 205
Selected Bibliography......Page 209
Index of Names and Movies......Page 217