ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Communities 2.0: Educating in the Age of Empowerment

دانلود کتاب جوامع یادگیری 2.0: آموزش در عصر توانمندسازی

Learning Communities 2.0: Educating in the Age of Empowerment

مشخصات کتاب

Learning Communities 2.0: Educating in the Age of Empowerment

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1607096072, 9781607096061 
ناشر: R&L Education 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 179 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 873 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Communities 2.0: Educating in the Age of Empowerment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جوامع یادگیری 2.0: آموزش در عصر توانمندسازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جوامع یادگیری 2.0: آموزش در عصر توانمندسازی

جوامع یادگیری 2.0 نقدی روشن‌فکر، قاطع و متحول کننده از جنبش اجباری، «در درون جعبه» آزمون‌های عصر صنعتی و پاسخگویی امروز است که نویسندگان اسپادی و شوان آن را به‌عنوان یک جنایتکار سیاسی رانده شده و عقب‌نما توصیف می‌کنند. اصلاح آنها جایگزین فکری، عملکردی و اخلاقی قانع‌کننده‌ای را که در این کتاب توضیح داده شده است، توانمندسازی جوامع یادگیری (ELCs) می‌نامند. آنها با تکیه بر کوه هایی از تحقیقات روشنگرانه و شیوه های نوآورانه حاصل از تجربه گسترده و کار مشاوره بین المللی در آموزش، به طور واضح، منظم و قانع کننده اجزای متمایز و تعیین کننده ELC ها را توصیف می کنند، چرا ELC ها در عصر توانمندسازی امروز به شدت مورد نیاز هستند، ELC ها چگونه متفاوت هستند. از مدارس «آموزشی»، نحوه عملکرد ELCها، نتایج عملکرد زندگی که اولویت‌های آموزشی ELC‌ها را شکل می‌دهند، و استراتژی‌ها، چارچوب‌ها و فناوری‌های تحول‌آفرینی که جوامع محلی می‌توانند برای طراحی و اجرای عناصر کلیدی ELC در تعدادی از خلاقیت‌ها استفاده کنند. راه ها. این آینده اجتناب ناپذیر آموزش و پرورش است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learning Communities 2.0 is an insightful, incisive, and paradigm-shifting critique of today's coercive, 'inside-the-box,' Industrial Age testing and accountability movement, which authors Spady and Schwahn describe as a politically driven, backward-facing juggernaut masquerading as reform. They call the compelling intellectual, functional, and moral alternative described in this book Empowering Learning Communities (ELCs). Drawing on mountains of insightful research and innovative practices from their vast experience and international consulting work in education, they clearly, systematically, and compellingly describe the distinguishing and defining components of ELCs, why ELCs are desperately needed in today's Age of Empowerment, how ELCs differ from 'educentric' schools, how ELCs function, the life-performance outcomes that shape ELCs' instructional priorities, and the strategies, frameworks, and transformational technologies that local communities can use to design and implement the key elements of ELCs in a number of creative ways. This is education's inevitable future.





نظرات کاربران