ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Religious Tolerance, Education and the Curriculum

دانلود کتاب مدارا مذهبی، آموزش و برنامه درسی

Religious Tolerance, Education and the Curriculum

مشخصات کتاب

Religious Tolerance, Education and the Curriculum

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9460914101, 9789460914119 
ناشر: Sense Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 163 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Religious Tolerance, Education and the Curriculum به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدارا مذهبی، آموزش و برنامه درسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدارا مذهبی، آموزش و برنامه درسی

ایجاد یک سیستم آموزشی سکولار یکی از آزمایشات اجتماعی بزرگ بود که برای از بین بردن عدم تحمل مذهبی در جامعه طراحی شد. یکی از عناصر این طرح اداری بود که شامل ایجاد مدارس غیرحوزوی بود و عنصر دیگر شامل یک برنامه درسی متمرکز بود. در این مجموعه مقالات، فیلسوفان سیاسی، حقوقدانان، جامعه شناسان، الهیدانان و مربیان نقش مدارس دولتی را در ترویج تساهل در جوامع چندفرهنگی و مذهبی متکثر قرن بیست و یکم بررسی می کنند. چگونه ممکن است مدل های مختلف لیبرالیسم در دولت سکولار نتایج متفاوتی در رابطه با تساهل مذهبی در نظام آموزشی داشته باشند؟ آیا یک سیستم آموزشی دولتی در آموزش ارزش هایی مانند مدارا نقشی دارد و اگر چنین است، چگونه این امر به بهترین وجه محقق می شود؟ معرفت شناسی و حقیقت چگونه با مدارا ارتباط دارند؟ چگونه ایده‌آل آموزش سکولار «بدون ارزش» ارزش‌هایی را که دولت سکولار آموزش می‌دهد پنهان می‌کند؟ مقالات از هر دو دیدگاه نظری و عملی نوشته شده‌اند و مستقیماً با یکدیگر درگیر هستند تا به یکی از موضوعات مهم روز ما بپردازند. این چهارمین جلد است که از مجموعه کنفرانس‌هایی با موضوع «مذاکره در امر مقدس» حاصل شده است. جلدهای قبلی شامل / توهین به مقدسات و توهین به مقدسات در یک جامعه چند فرهنگی است. توهین به مقدسات و توهین به مقدسات در هنر; و پزشکی، دین و بدن.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The creation of a secular education system was one of the great social experiments designed to break down religious intolerance within society. One element of this design was administrative, involving the creation of non-denominational schools, and another element involved a centralised curriculum. In this collection of essays, political philosophers, lawyers, sociologists, theologians and educators explore the role of state schools in promoting tolerance within 21st century multicultural, religiously pluralistic societies. How may different models of liberalism in the secular state have different out­comes in relation to religious tolerance in the education system? Does a state education system have a role in teaching values such as tolerance, and if so, how is this best achieved? How are epistemology and truth connected with tolerance? How does the ideal of a 'value free' secular education mask the values that the secular state teaches? The essays are written from both theoretical and practical perspectives and engage with each other directly to address one of the significant issues of our day. This is the fourth volume arising from a series of conferences on the theme of 'Negotiating the Sacred'. Previous volumes have included /Blasphemy and Sacrilege in a Multicultural Society; Blasphemy and Sacrilege in the Arts; and Medicine, Religion and the Body.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Religious Tolerance, Education and the Curriculum......Page 4
ISBN: 9789460914119 (hardback)......Page 5
TABLE OF CONTENTS......Page 6
ACKNOWLEDGEMENTS......Page 8
INTRODUCTION......Page 10
NOTES......Page 14
1. RELIGION AND EDUCATION: More on God v John Rawls......Page 16
CRISIS? WHAT CRISIS?......Page 17
Cultural Diversity: Assimilation or Plurality......Page 19
Purposes of Education......Page 20
PHILOSOPHICAL AND EDUCATIONAL PRINCIPLES......Page 21
LIBERAL POLITICAL PHILOSOPHY......Page 23
NOTES......Page 24
2. RELIGIOUS VALUES AND PUBLIC EDUCATION IN THE UNITED STATES......Page 26
THE LEMON TEST......Page 27
Released Time Programs......Page 28
Prayer......Page 30
Student-led Prayer Meetings......Page 32
Moment of Silence......Page 33
FREE EXERCISE......Page 34
STATE SUPPORT FOR PRIVATE SCHOOLS......Page 36
NOTES......Page 39
3. LAW, TOLERANCE AND RELIGIOUS SCHOOLS IN AUSTRALIA......Page 42
(b) Public Benefit......Page 43
COMMONWEALTH GOVERNMENT FUNDING OF NON-GOVERNMENT SCHOOLS......Page 45
STATE AND TERRITORY REGULATION OF RELIGIOUS SCHOOLS......Page 48
NOTES......Page 51
4. EDUCATION FOR TOLERANCE......Page 56
TOLERANCE......Page 57
RESPECT OF DIFFERENCE......Page 60
EDUCATION FOR TOLERANCE......Page 63
NOTES......Page 65
5. EDUCATING FOR TOLERANCE......Page 68
FORBEARANCE AND FACILITATION......Page 69
TOLERATION AND EDUCATION......Page 70
REFORMING EDUCATIONAL PRACTICE......Page 74
1. The Lack of Open Intellectual Questions......Page 75
3. The Emphasis upon Individual Rather than Collaborative Learning......Page 76
4. Mistaken Approaches to Values Education......Page 77
NOTES......Page 79
6. WHAT KNOWLEDGE FOR UNDERSTANDING?: Addressing Ignorance of Islam in Australian Schools......Page 82
OUGHT SCHOOLS INTERVENE TO ‘TEACH TOLERANCE’?......Page 83
WHY FOCUS ON ISLAM AND MUSLIMS?......Page 85
KNOWLEDGE AND ATTITUDE......Page 87
WHAT FORMS OF EDUCATION SHOULD EDUCATION ABOUT ISLAM AND MUSLIMS TAKE?......Page 90
CURRICULUM MODELS......Page 92
CONCLUSION......Page 95
NOTES......Page 96
TOLERANCE: THE CONTEMPORARY EDUCATIONAL CHALLENGE......Page 100
‘THE GOD’S EYE VIEW’: RELIGIOUS FAITH AND DIALOGICAL CLOSURE......Page 102
‘SUBJECTIVELY LESS CERTAIN TO US…’: CHRISTIAN FAITH AND POSSIBILITIES FOR DIALOGUE......Page 104
‘VALUES ARE WHAT WE DO’: IMPLICATIONS FOR EDUCATION......Page 108
NOTES......Page 111
EMPATHY IN THE CLASSROOM......Page 114
EPISTEMOLOGICAL FRAMEWORK FOR CONTEMPLATIVE EDUCATION......Page 115
CONTEMPLATIVE ETHICS: ETHICS FOR THE ROUGH ROAD......Page 117
THE PSYCHOLOGICAL AND THERAPEUTIC FRONTIERS OF EMPATHY......Page 119
CONTEMPLATIVE PSYCHOTHERAPY......Page 120
THE SHARING OF MULTI-RELIGIOUS DISCOURSE AND WORLD VIEW......Page 122
CONCLUDING THOUGHTS......Page 123
NOTES......Page 124
UNDERSTANDING THE PROBLEM......Page 126
THE IDEOLOGICAL PRESUMPTIONS OF EDUCATIONAL KNOWLEDGE......Page 128
THE THEORY OF TRANSFORMATIVE SUBJUGATION......Page 129
THE VALUE-LADENNESS OF EDUCATIONAL EPISTEMOLOGY......Page 130
MIND CONTROL......Page 132
THE LOSS OF FACE: THE HUMAN FACE......Page 133
CONCLUSION......Page 134
NOTES......Page 135
10. FOR SAPIENTIAL LITERACY: Why (and How) Religion Belongs in the Core......Page 136
WHAT ARE THE LIBERAL ARTS?......Page 137
The Foundational Role of Philosophy......Page 139
The Specific Role of Religious Studies in the Liberal Arts Core Curriculum......Page 140
Religion in the Core......Page 141
‘Wisdom Across the Curriculum’ or Dedicated Core Requirements......Page 142
OBJECTIONS......Page 143
NOTES......Page 144
CONSOLIDATED BIBLIOGRAPHY......Page 146
CASES CITED......Page 151
OTHER SOURCES......Page 152
CONTRIBUTORS......Page 154
INDEX......Page 158




نظرات کاربران