ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Slammerkin

دانلود کتاب اسلامرکین

Slammerkin

مشخصات کتاب

Slammerkin

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0151006725, 0156007479 
ناشر: Houghton Mifflin Harcourt 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 328 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Slammerkin به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اسلامرکین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اسلامرکین

Slammerkin: یک لباس مجلسی گشاد. یک زن گشاد. در شهر هوگارث لندن با پارچه‌های خشن به دنیا آمد، اما در حسرت ابریشم بود، چشم مری ساندرز برای یک روبان قرمز براق او را در سنین جوانی به فحشا می‌کشاند. یک اشتباه خطرناک او را به مونموث و موقعیت خیاط خانه، زندگی معمولی یک دختر معمولی بدون هیچ توقعی فرار می دهد. اما مریم آزادی را شناخته است، و چون هرگز عشق را نشناخته است، این آزادی است که به او انگیزه می دهد. مریم از خود می‌پرسد آیا فاحشه‌ای که جسد او را اجاره می‌کند، کم و بیش از «زن صادق» آزاد است، یا خدمتکاری که خانواده‌ای را اداره می‌کند که متعلق به او نیست؟ و آیا یا به اندازه یک مرد آزاد است؟ در نهایت، مری تنها به سه قانونی که در خیابان آموخته وفادار می ماند: هرگز از آزادی خود دست نکش. لباس زن را می سازد. لباس بزرگترین دروغی است که تا به حال گفته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Slammerkin: A loose gown; a loose woman.Born to rough cloth in Hogarth's London, but longing for silk, Mary Saunders's eye for a shiny red ribbon leads her to prostitution at a young age. A dangerous misstep sends her fleeing to Monmouth, and the position of household seamstress, the ordinary life of an ordinary girl with no expectations. But Mary has known freedom, and having never known love, it is freedom that motivates her. Mary asks herself if the prostitute who hires out her body is more or less free than the "honest woman" locked into marriage, or the servant who runs a household not her own? And is either as free as a man? Ultimately, Mary remains true only to the three rules she learned on the streets: Never give up your liberty. Clothes make the woman. Clothes are the greatest lie ever told.





نظرات کاربران