ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Radio advertising: the authoritative handbook

دانلود کتاب تبلیغات رادیویی: کتاب معتبر

Radio advertising: the authoritative handbook

مشخصات کتاب

Radio advertising: the authoritative handbook

ویرایش: 2 Sub 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0844231185, 9780844231181 
ناشر: NTC Business Books 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 592 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Radio advertising: the authoritative handbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات رادیویی: کتاب معتبر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات رادیویی: کتاب معتبر

راهنمای جامع برای تبلیغ‌کنندگان، آژانس‌های تبلیغاتی و افرادی که می‌خواهند در رادیو به آنها وقت بفروشند. شولبرگ، با سابقه طولانی در تجارت رادیو، متن را با حکایات و طنز آمیخته می کند. او تاریخچه و فناوری رادیو را تشریح می کند، سپس مواردی مانند رتبه بندی، خلاقیت را توضیح می دهد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A comprehensive guide for advertisers, advertising agencies, and people who want to sell them time on the radio. Schulberg, with a long career in the radio business, spices up the text with anecdotes and humor. He outlines radio's history and technology, then explains such matters as ratings, creat





نظرات کاربران