ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Media, Modernity, Technology: The Geography of the New

دانلود کتاب رسانه ، مدرنیته ، فناوری: جغرافیای جدید

Media, Modernity, Technology: The Geography of the New

مشخصات کتاب

Media, Modernity, Technology: The Geography of the New

ویرایش: [New edition] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415333423, 9780415333429 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 361 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Media, Modernity, Technology: The Geography of the New به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه ، مدرنیته ، فناوری: جغرافیای جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه ، مدرنیته ، فناوری: جغرافیای جدید

این کتاب از نویسنده پرفروش دیوید مورلی، مجموعه‌ای از مقالات مرتبط را ارائه می‌کند که برخی از بحث‌های کلیدی در زمینه‌های رسانه و مطالعات فرهنگی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. این کتاب جذاب و خواندنی که دهه گذشته را در بر می گیرد، بر اساس کار میان رشته ای در رابطه با رسانه و مطالعات فرهنگی، جغرافیای فرهنگی و مردم شناسی است. این کتاب که به وضوح در پنج بخش موضوعی ساختار یافته است، سهم بالقوه گفتمان‌های مبتنی بر هنر را در این زمینه بررسی می‌کند و دیدگاه‌های انتقادی درباره ظهور «رسانه‌های جدید» عصر ما ارائه می‌کند. از جمله بحث در مورد وضعیت و آینده مطالعات رسانه‌ای و فرهنگی به‌عنوان رشته‌ها، اهمیت فناوری و رسانه‌های جدید، و طرح پرسش‌هایی درباره جایگاه جادو در اشکال نوظهور فن‌آوری مدرن که امروزه در آن زندگی می‌کنیم، دانشجوی رسانه باید بخواند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From best-selling author David Morley, this book presents a set of interlinked essays which discuss and examine some of the key debates in the fields of media and cultural studies. Spanning the last decade, this fascinating and readable book is based on interdisciplinary work on the interface of media and cultural studies, cultural geography and anthropology. Clearly structured in five thematic sections, the book surveys the potential contribution of art-based discourses to the field and offers critical perspectives on the emergence of the ‘new media’ of our age. Including discussion on the status and future of media and cultural studies as disciplines, the significance of technology and new media, and raising questions about the place of the magical in the newly emerging forms of techno-modernity in which we live today, this is a media student must-read.





نظرات کاربران