ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Appeal

دانلود کتاب درخواست تجدید نظر

The Appeal

مشخصات کتاب

The Appeal

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307576125 
ناشر: Dell 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 370 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Appeal به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درخواست تجدید نظر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درخواست تجدید نظر

#1 پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز • در یک دادگاه شلوغ در می‌سی‌سی‌پی، هیئت منصفه حکم تکان‌دهنده‌ای را علیه یک شرکت شیمیایی که متهم به ریختن زباله‌های سمی در منبع آب یک شهر کوچک است، صادر می‌کند و بدترین «خوشه سرطان» در تاریخ را ایجاد می‌کند. این شرکت به دادگاه عالی می سی سی پی شکایت می کند، که 9 قاضی آن روزی یا این حکم را تایید خواهند کرد یا آن را لغو خواهند کرد. این شرکت شیمیایی متعلق به یک شکارچی وال استریت به نام کارل ترودو است و آقای ترودو متقاعد شده است که دادگاه به اندازه کافی با منافع او دوستی ندارد. با نزدیک شدن به انتخابات قضایی، او تصمیم می گیرد برای خود یک کرسی در دادگاه بخرد. هزینه چند میلیون دلار است، یک قطره در سطل برای میلیاردری مانند آقای ترودو. از طریق شبکه پیچیده ای از توطئه و فریب، عوامل سیاسی او یک نامزد جوان و بی خبر را به خدمت می گیرند. آنها او را تأمین مالی می کنند، او را دستکاری می کنند، او را به بازار عرضه می کنند و او را به عنوان یک قاضی بالقوه دادگاه عالی در می آورند. قاضی دادگاه عالی آنها.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

#1 NEW YORK TIMES BESTSELLER • In a crowded courtroom in Mississippi, a jury returns a shocking verdict against a chemical company accused of dumping toxic waste into a small town’s water supply, causing the worst “cancer cluster” in history. The company appeals to the Mississippi Supreme Court, whose nine justices will one day either approve the verdict—or reverse it. The chemical company is owned by a Wall Street predator named Carl Trudeau, and Mr. Trudeau is convinced the Court is not friendly enough to his interests. With judicial elections looming, he decides to try to purchase himself a seat on the Court. The cost is a few million dollars, a drop in the bucket for a billionaire like Mr. Trudeau. Through an intricate web of conspiracy and deceit, his political operatives recruit a young, unsuspecting candidate. They finance him, manipulate him, market him, and mold him into a potential Supreme Court justice. Their Supreme Court justice.





نظرات کاربران