ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mortal allies

دانلود کتاب متحدان فانی

Mortal allies

مشخصات کتاب

Mortal allies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0446530263, 9780446530262 
ناشر: Warner Books 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 629 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Mortal allies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب متحدان فانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب متحدان فانی

شان دراموند، وکیل JAG، با پرونده‌ای که عمیق‌ترین ترس‌های او را به چالش می‌کشد و مشاوری که تقریباً همه چیز را به چالش می‌کشد، خود را به چالش کشیده است. دراموند که به عنوان مدافع یک افسر همجنسگرا متهم به کشتن وحشیانه پسر یک قهرمان جنگ کره جنوبی به کره جنوبی منصوب شده است، با یک دشمن قدیمی مدرسه حقوق همکاری می کند. کاترین کارسون یک وکیل منحنی، لیبرال و شبیه به ویلیام کانستلر است که به دستکاری رسانه ها از طرف مشتریان عمدتا همجنس گرا شهرت دارد. دراموند از کار کردن با زنی که می داند چگونه همه دکمه هایش را فشار دهد به همان اندازه که از این مشتری دفاع می کند، مضطرب است. با این حال، فقط همین عدم صحت سیاسی است که او را به فردی تبدیل می کند که سیا می تواند با اسرار ناراحت کننده اش به آن اعتماد کند، و دراموند به سرعت متوجه می شود که آنچه به نظر می رسد یک پرونده باز و بسته است، در واقع لایه بالایی یک توطئه عمیق است. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

JAG lawyer Sean Drummond has gotten himself in way over his head-with a case that challenges his deepest fears and a co-counselor who challenges just about everything else. Assigned to South Korea as an advocate for a gay officer accused of brutally killing the son of a South Korean war hero, Drummond is teamed up with an old law-school nemesis. Katherine Carson is a curvy, liberal, William Kunstler-like attorney with a reputation for manipulating the media on behalf of her mostly gay clients. Drummond is as distraught to be working with a woman who knows how to push all his buttons as he is to be defending this client. However, it's just this lack of political correctness that makes him the one man the CIA can trust with its disturbing secrets, and Drummond quickly learns that what appears to be an open-and-shut case is really just the top layer of a deep conspiracy.





نظرات کاربران