ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Debates in History Teaching

دانلود کتاب بحث در آموزش تاریخ

Debates in History Teaching

مشخصات کتاب

Debates in History Teaching

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Debates in subject teaching series 
ISBN (شابک) : 0415571618, 0203831454 
ناشر: Taylor & Francis 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 303 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Debates in History Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بحث در آموزش تاریخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بحث در آموزش تاریخ

بحث های کلیدی در آموزش تاریخ امروز چیست؟ بحث در تدریس تاریخ به بررسی مسائل عمده ای می پردازد که همه معلمان تاریخ در زندگی حرفه ای روزانه خود با آن مواجه می شوند. این تفکر انتقادی را تشویق می‌کند و هدف آن تحریک معلمان مبتدی و با تجربه است تا عمیق‌تر در مورد عملکرد خود فکر کنند و تحقیقات و شواهد را به آنچه در مدارس مشاهده کرده‌اند پیوند دهند. این فصل‌ها که توسط طیفی از متخصصان تاریخ نوشته شده‌اند، به مسائل تثبیت‌شده و معاصر می‌پردازند که به شما امکان می‌دهد به قضاوت‌های آگاهانه برسید و دیدگاه خود را با دانش و درک نظری عمیق‌تر استدلال کنید. بحث ها عبارتند از: هدف از تدریس تاریخ چیست؟ معلمان تاریخ چه چیزی باید بدانند؟ آیا «تاریخ تحصیلی» باید در کلاس درس تدریس شود؟ نقش شواهد در آموزش و یادگیری تاریخ چیست؟ چگونه باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات در دروس خود استفاده کنید؟ آیا یادگیری اخلاقی باید هدف آموزش تاریخ باشد؟ یادگیری تاریخ چگونه باید ارزیابی شود؟ Debates in History Teaching با ترکیبی از نظرات متخصص و بینش تازه، همراهی ایده آل برای هر دانش آموز یا معلمی است که در آموزش اولیه، توسعه حرفه ای مستمر و تحصیل در سطح کارشناسی ارشد مشغول است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What are the key debates in history teaching today? Debates in History Teaching explores the major issues all history teachers encounter in their daily professional lives. It encourages critical reflection and aims to stimulate both novice and experienced teachers to think more deeply about their practice, and link research and evidence to what they have observed in schools. Written by a range of history professionals, chapters tackle established and contemporary issues enabling you to reach informed judgements and argue your point of view with deeper theoretical knowledge and understanding. Debates include: What is the purpose of history teaching? What do history teachers need to know? Should ‘academic history’ be taught in the classroom? What is the role of evidence in history teaching and learning? How should you make use of ICT in your lessons? Should moral learning be an aim of history education? How should history learning be assessed? With its combination of expert opinion and fresh insight, Debates in History Teaching is the ideal companion for any student or practising teacher engaged in initial training, continuing professional development and Masters level study.





نظرات کاربران