دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Barbara A. (Alane) Kerr
سری:
ISBN (شابک) : 1412949718, 9781412949712
ناشر: SAGE
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 1084
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Encyclopedia of Giftedness, Creativity, and Talent به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دائرyclالمعارف استعدادها ، خلاقیت و استعداد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Best Reference مجله Library 2009 مربیان شروع به درک این نکته کرده اند که شناسایی و تطبیق دانش آموزانی که در یادگیری کندتر هستند ممکن است کسانی را که به سرعت یاد می گیرند و خلاقانه فکر می کنند را پشت سر بگذارد. ماهیت هوش، منابع نوآوری و راههای پرورش تواناییهای ویژه اکنون موضوعاتی هستند که مورد علاقه دانشمندان در رشتههای مختلف و برای عموم مردم هستند. سیاستگذاران، از اعضای هیئتمدیره مدارس گرفته تا رهبران کشورها، باید تصمیمهای عملی در مورد نحوه رفتار جوامع و جوامع با درخشانترین و امیدوارترین دانشآموزان خود بگیرند. و تأثیر آنها بر آموزش، آموزش، علم و هنر، سیاست دولت و زندگی روزمره. دایره المعارف استعداد، خلاقیت و استعداد، ارزیابی متعادل و عینی از دیدگاه های مختلف در مورد ماهیت هوش، نوآوری و حالت های بهینه ارائه می دهد. این منبع پیشرفته تمام جنبههای اصلی این حوزه را پوشش میدهد، از جمله انگیزه پیشرفت، توانایی هنری، شخصیت خلاق، هوش هیجانی، تفاوتهای جنسیتی، نبوغ، تست هوش، سبکهای یادگیری، عدم حضور اقلیت، هوشهای چندگانه، توانایی موسیقی، Prodigies ، دانشمندان ، خود واقعی سازی ، مهارت های تفکر و موارد دیگر. موضوعات مورد نظر و شناسایی مطالب مربوط به فرهنگ سازی ، موضوعات فرهنگی PeopletractionAntalitiesIntelligenceneuroscience و GeneticsPooplationsPrograms و مداخلات مربوط به گروه های مربوط به زمینه های مربوط به رشته های مختلف است که دارایی های مختلف است که دارای یک بحث و گفتگوی متعادل و مهم است که بحث و تفحص از نظر تئوری و بحث و گفتگو است. بهترین نتایج در پیشرفت و رشد اجتماعی/عاطفی کودکان با استعداد به مربیان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد استراتژی های شناسایی و مدل های برنامه درسی اتخاذ کنند که به بهترین وجه نیازهای دانش آموزان را برآورده می کند حاوی هزاران واقعیت مرتبط از زمینه های آموزشی، روانشناسی، جامعه شناسی و هنر که مانع از کودکان تیزهوش شده است و یک مورد متقاعد کننده برای آموزش چالش برانگیز و متمایز ایجاد می کند.
Library Journal Best Reference 2009Educators have begun to recognize that identifying and accommodating students who are slower to learn may leave behind those who learn rapidly and think creatively. The nature of intelligence, the sources of innovation, and the ways to nurture special abilities are now topics of great interest to scholars in a wide variety of disciplines and to the general public. Policymakers, ranging from school board members to leaders of nations, must also make practical decisions about how communities and societies will treat their brightest, most promising students.With more than 400 entries, these two volumes review research findings on giftedness, talent, and creativity and their effect on education, training, science and the arts, government policy, and everyday life. The Encyclopedia of Giftedness, Creativity, and Talent provides a balanced, objective assessment of the various perspectives on the nature of intelligence, innovation, and optimal states. This state-of-the-art resource covers all major facets of the field, including achievement motivation, artistic ability, creative personality, emotional intelligence, gender differences, genius, intelligence testing, learning styles, minority underrepresentation, multiple intelligences, musical ability, prodigies, scientists, self actualization, thinking skills, and more.Key ThemesAssessment and IdentificationCreativity StudiesCultural IssuesEducationEminent PeopleExceptionalitiesIntelligenceNeuroscience and GeneticsPopulationsPrograms and InterventionsPsychological IssuesTalent DomainsTheories and ModelsKey FeaturesProvides a balanced and critical discussion of the controversies that have animated research and theory makingClarifies which grouping and instructional strategies promote the best outcomes in achievement and social/emotional development of gifted childrenHelps educators make informed decisions about the identification strategies and the curriculum models that best meet their students’ needsContains thousands of pertinent facts from the fields of education, psychology, sociology, and the artsEvaluates policies that have hindered gifted children and makes a persuasive case for appropriately challenging and differentiated educationExamines how giftedness, creativity, and talent were defined in the past and how current meanings have emerged.
Volume 1: A - K......Page 1
Title Page......Page 6
Copyright......Page 7
Contents......Page 8
List of Entries......Page 9
Reader\'s Guide......Page 15
About the Editor......Page 21
Contributors......Page 23
Introduction......Page 29
A......Page 33
B......Page 117
C......Page 145
D......Page 269
E......Page 299
F......Page 379
G......Page 399
H......Page 443
I......Page 471
J......Page 533
K......Page 539
Volume 2: L - W......Page 541
Title Page......Page 542
L......Page 543
M......Page 577
N......Page 657
O......Page 687
P......Page 699
R......Page 755
S......Page 785
T......Page 897
U......Page 945
V......Page 951
W......Page 967