دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Peter H. Kahn
سری:
ISBN (شابک) : 026211240X, 9780262112406
ناشر: MIT Press
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 519 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The human relationship with nature: development and culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رابطه انسان با طبیعت: توسعه و فرهنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برنده جایزه کتاب برجسته، 2000، رشد اخلاقی و آموزش، انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا. برنده جایزه کتاب سال 2000 از گروه توسعه اخلاقی و آموزش انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا مشکلات زیست محیطی فوری نیاز به تحقیق و تئوری شدید در مورد چگونگی ایجاد رابطه انسان با طبیعت دارد. پیتر کان در مجموعه ای از پروژه های تحقیقاتی اصلی به این تماس پاسخ می دهد. در هشت سال گذشته، کان به مطالعه کودکان، بزرگسالان جوان و والدین در مکانهای جغرافیایی مختلف پرداخته است، از یک جامعه سیاهپوست فقیر در هیوستون تا روستایی دورافتاده در آمازون برزیل. در این مطالعات، کان به دنبال پاسخ به پرسشهای زیر است: مردم چگونه به طبیعت ارزش میدهند و چگونه از نظر اخلاقی درباره تخریب محیطزیست استدلال میکنند؟ آیا کودکان ارتباط عمیقی با دنیای طبیعی دارند که توسط جامعه مدرن قطع شده است؟ یا آیا چنین ارتباطاتی در آینده با افزایش بلوغ شناختی و اخلاقی به وجود می آیند؟ فرهنگ چگونه بر تعهدات و حساسیت های محیطی تأثیر می گذارد؟ آیا در رابطه انسان با طبیعت ویژگی های جهانی وجود دارد؟ یافتههای تجربی و نظری کان از کار جاری در روانشناسی، زیستشناسی، رفتار محیطی، آموزش، سیاستگذاری و رشد اخلاقی استوار است. این کتاب علمی و در عین حال قابل دسترس برای متخصصان علوم اجتماعی و زمینههای زیست محیطی و همچنین برای عموم افراد آگاه علاقهمند به مسائل زیستمحیطی و کودکان ارزشمند خواهد بود.
Winner of Outstanding Book Award, 2000, Moral Development and Education, American Educational Research Association. Winner of the 2000 Book Award from the Moral Development & Education Group of the American Educational Research Association Urgent environmental problems call for vigorous research and theory on how humans develop a relationship with nature. In a series of original research projects, Peter Kahn answers this call. For the past eight years, Kahn has studied children, young adults, and parents in diverse geographical locations, ranging from an economically impoverished black community in Houston to a remote village in the Brazilian Amazon. In these studies Kahn seeks answers to the following questions: How do people value nature, and how do they reason morally about environmental degradation? Do children have a deep connection to the natural world that gets severed by modern society? Or do such connections emerge, if at all, later in life, with increased cognitive and moral maturity? How does culture affect environmental commitments and sensibilities? Are there universal features in the human relationship with nature? Kahn's empirical and theoretical findings draw on current work in psychology, biology, environmental behavior, education, policy, and moral development. This scholarly yet accessible book will be of value to practitioners in the social science and environmental fields, as well as to informed generalists interested in environmental issues and children.