ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ginger and Ganesh

دانلود کتاب زنجبیل و گانش

Ginger and Ganesh

مشخصات کتاب

Ginger and Ganesh

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781582436647 
ناشر: Counterpoint Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 368 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Ginger and Ganesh به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنجبیل و گانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زنجبیل و گانش

"لطفا آشپزی هندی را به من آموزش دهید! من مواد لازم را می آورم و تاوان زحمت شما را می دهم. دوست دارم فرهنگ شما را نیز بدانم." و با این پست در Craigslist، سفر نانی پاور برای یادگیری آشپزی سنتی هندی به قدیمی ترین روش ها - زن به زن - آغاز می شود. پاور که به گرمی در خانه‌های غریبه‌ها استقبال می‌شود، با زنان در هر سن و پیشینه‌ای ملاقات می‌کند و از آنها مهارت‌هایی را می‌آموزد که از مادرانشان به آنها منتقل شده است. قدرت خواننده را به فرهنگ، غذا و روان زنانه می برد، با دستور العمل ها و داستان هایی از هر فصل که مبارزات زنان مدرن، اعم از آمریکایی و هندی تبار را آشکار می کند، در جستجوی هویت و تعریفی از معنای بودن زن امروز دستور العمل های به اشتراک گذاشته شده در این مجموعه به دور از معمول است. آنها دستور العمل های خانوادگی ارزشمند از خانه های گیاهخواران در هند هستند - از مکعب های پنیر خانگی در یک گشنیز و کاری بادام غنی گرفته تا بامیه پر شده با نارگیل و کوفته های خوشمزه سیب زمینی-کاری. دستور العمل ها و داستان های پاور راه را برای درک فرهنگی هموار می کند که در عین حال کهن است و بسیار بخشی از دنیای مدرن ما است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Please teach me Indian cooking! I will bring ingredients and pay you for your trouble. I would like to know about your culture as well." And with this posting on Craigslist, so begins Nani Power's journey to learn traditional Indian cooking in the most ancient of ways — woman to woman. Welcomed warmly into the homes of strangers, Power meets women of all ages and backgrounds, and from them learns the skills that were passed on to them from their own mothers. Power takes the reader into a culture, a cuisine, and the female psyche, with recipes and stories from each chapter revealing the struggle of modern women, both American and of Indian descent, searching for identity and a definition of what it means to be a woman today. The recipes shared in this collection are far from ordinary; they are treasured family recipes from vegetarian homes in India — from homemade cheese cubes in a rich cilantro and almond curry to coconut–stuffed okra and luscious potato–curry dumplings. Power's recipes and stories pave the road to understanding a culture that is at the same time ancient and so very much part of our modern world.



فهرست مطالب

Content: The ad --
Waiting for ganesh --
Vishnu of suburbia --
Krishna and curry leaves --
Bollywood and bitter melon --
Sour tamarind and sweet talk --
Days of shrines and dosas --
Whine chicken --
Spice, spice baby --
Saris and saffron --
Diary of a masala junky --
Bhindi and brown eyes --
Spices, with benefits --
The Keralan tea and fresh coconuts --
Viennese days and Gujurati nights --
Chaat rooms and comfort zones --
Radha and tamarind tales --
Peace and pakoras --
Getting started : the basics of Indian cooking.




نظرات کاربران