ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Taken

دانلود کتاب گرفته شده

Taken

مشخصات کتاب

Taken

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 044024126X, 9780440241263 
ناشر: Dell 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 319 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Taken به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گرفته شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گرفته شده

سه نفر حقیقت را می دانند. سه خانواده برای همیشه تغییر خواهند کرد. در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم، یک پدیده عجیب خلبان محکوم به فنای نیروی هوایی به نام راسل کیز را نجات می دهد و او را در عذاب فرو می برد. در مکانی به نام رازول، نیومکزیکو، مردی به نام اوون کرافورد به یک محل تصادف عجیب در بیابان کشیده می‌شود و به یک مخفیگاه دولتی کشیده می‌شود. و در یک شهر دورافتاده تگزاس، زنی تنها به نام سالی کلارک غریبه‌ای را می‌یابد که در انبارش پنهان شده است و دست دراز می‌کند تا او را لمس کند… این رمان حماسی، بر اساس مینی‌سریال ده قسمتی کانال SCI FI از تلویزیون DreamWorks، شصت را در بر می‌گیرد. سال‌ها از تاریخ آمریکا...زمانی که زندگی سه نفر در یک لحظه تغییر می‌کند و عواقب آن در طول سه نسل از برخوردهای دلخراش و رویدادهای غیرقابل توضیح رخ می‌دهد. در حالی که دولت دروغ می گوید، و یک ملت شک می کند، سه خانواده می دانند که آنها را لمس کرده اند، می دانند که چیزی از آنها گرفته شده است ... چیزی که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Three people know the truth.Three families will be changed forever.In the last days of World War II, a strange phenomenon saves a doomed Air Force pilot named Russell Keys--and plunges him into torment. In a place called Roswell, New Mexico, a man named Owen Crawford is drawn to a bizarre crash site in the desert, and into a government cover-up. And in a remote Texas town, a lonely woman named Sally Clarke finds a stranger hiding in her barn, and reaches out to touch him…This epic novel, based on the gripping ten-part SCI FI Channel® miniseries from DreamWorks Television, spans sixty years of American history...as the lives of three people are changed in an instant--and the consequences are played out over three generations of harrowing encounters and unexplained events. While the government lies, and a nation doubts, three families know they have been touched, know that something has been taken from them...something that will change their lives forever.





نظرات کاربران