ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sensor-Actuator Supported Implicit Interaction in Driver Assistance Systems

دانلود کتاب حسگر-محرک از تعامل ضمنی در سیستم‌های کمک راننده پشتیبانی می‌کند

Sensor-Actuator Supported Implicit Interaction in Driver Assistance Systems

مشخصات کتاب

Sensor-Actuator Supported Implicit Interaction in Driver Assistance Systems

دسته بندی: حمل و نقل: اتومبیل ، موتورسیکلت
ویرایش: 2010 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3834809632, 9783834809636 
ناشر: Vieweg+Teubner 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 316 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حسگر-محرک از تعامل ضمنی در سیستم‌های کمک راننده پشتیبانی می‌کند: حمل و نقل، تجهیزات خودرو و تراکتور، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی خودرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Sensor-Actuator Supported Implicit Interaction in Driver Assistance Systems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حسگر-محرک از تعامل ضمنی در سیستم‌های کمک راننده پشتیبانی می‌کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حسگر-محرک از تعامل ضمنی در سیستم‌های کمک راننده پشتیبانی می‌کند

روند تحقیق در حوزه خودرو به وضوح از سیستم‌های کنترل مکانیکی به سیستم‌های کمکی کامپیوتری برای کنترل خودرو و عملکردهای راحتی در حال حرکت است. تعامل با این اطلاعات راننده و سیستم‌های کمکی، که در اصل برای کاهش بار شناختی و افزایش راحتی راننده یکپارچه شده‌اند، یک کار روزافزون است که نیازمند توجه زیاد به وظیفه واقعی برای عملکرد دقیق است. با این حال، این می تواند به نوبه خود منجر به اضافه بار شناختی، حواس پرتی، و در نهایت خطاهای عملیاتی و نارضایتی شود. آندریاس رینر تأثیر تعامل ضمنی را با استفاده از محرک‌های ارتعاشی لمسی به‌عنوان کانال‌های حسی اضافی برای بازخورد خودرو-راننده و آرایه‌های حسگر فشار برای انتقال اطلاعات ضمنی از راننده به وسیله نقلیه مطالعه می‌کند. هم سنسورها و هم محرک ها به صورت نامرئی و بدون مزاحمت در صندلی ماشین تعبیه شده اند. نتایج آزمایش‌ها استفاده از اعلان‌های لمسی لرزشی و تصاویر حسگر فشار را برای بهبود عملکرد حمل‌ونقل خودرو و کاهش بار کار شناختی رانندگان پیشنهاد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The research trend in the automotive domain is clearly moving from mechanically controlled to computer assisted systems for both vehicle handling and comfort functions. The interaction with these driver information and assistance systems, originally integrated to decrease the cognitive load and to increase the comfort of the driver, is an ever increasing demanding task necessitating high attention on the actual task for operating accurately. This could, however, in turn result in cognitive overload, distraction, and finally operating errors and discontent. Andreas Riener studies the influence of implicit interaction using vibro-tactile actuators as additional sensory channels for car-driver feedback and pressure sensor arrays for implicit information transmission from the driver toward the vehicle. Both sensors and actuators are invisibly and unobtrusively embedded into the car seat. The results of the experiments suggest the use of both vibro-tactile notifications and pressure sensor images to improve vehicle handling performance and to decrease the drivers cognitive workload.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Sensor-Actuator Supported Implicit Interaction in Driver Assistance Systems......Page 4
ISBN 9783834809636......Page 5
Foreword......Page 6
Foreword......Page 8
Preface......Page 10
Contents......Page 14
List of Figures......Page 17
List of Tables......Page 24
List of Acronyms......Page 26
Part I Research Hypotheses......Page 30
1.1.1 Interaction in Vehicles......Page 32
1.1.2 Driver-Vehicle Interaction......Page 33
1.1.3 Single Driver, Single Vehicle......Page 34
1.2 Interface Paradigms......Page 35
1.2.1 Surrounding Traffic......Page 37
1.2.3 Conversation and Telecommunications......Page 38
1.3 Distraction Forecast......Page 41
2 Perception......Page 43
2.2 Hearing......Page 44
2.3 Touch......Page 45
3 Driver Expression......Page 47
3.1.1 Explicit Interaction......Page 48
3.1.2 Implicit Interaction......Page 49
3.2.2 Multimodal......Page 50
3.2.3 Amodal......Page 53
4.1 Application Domains......Page 56
4.2 Participation Demand......Page 57
4.3 Interaction Modalities versus Application Domains......Page 58
5.1.1 Articulation......Page 59
5.2.1 Objective......Page 60
5.3 Experiments......Page 61
5.4 Hypothesis I......Page 63
5.5 Hypothesis II......Page 64
Part II Driver-Vehicle Interaction......Page 68
6.1.1 State of the Art in In-Car Interaction......Page 70
6.1.2 Potential of Smell and Taste......Page 72
6.1.3 Summary......Page 74
6.2.2 Haptics as Support for Visual/Auditory Interaction......Page 75
6.3 Definition of Terms......Page 77
6.3.1 Force Displays......Page 78
6.4 The Skin as a Sensory Organ......Page 79
6.5 Research on Vibro-Tactile Stimulation......Page 80
6.5.1 Waistbelt (Torso)......Page 81
6.5.2 Bottom and Back......Page 82
6.5.4 Feet......Page 84
6.5.6 Buttocks......Page 86
6.7 Haptic Interaction in Vehicles......Page 87
6.7.1 Driving Dynamics......Page 88
6.7.2 Vibro-Tactile Stimulation: State of the Art in the Automotive Domain?......Page 89
6.7.3 The Driver Seat: Suitable for Haptic Noti.cations?......Page 90
Part III Information Needs of Drivers......Page 94
7.1 Cognitive Load: A Big Challenge......Page 96
7.2 Empirical Evidence for Cognitive Load......Page 97
7.3 Managing Workload......Page 98
7.3.1 Examples......Page 99
8 Driver Activity and Notification Demands......Page 100
8.1 Notification-Induced Driver Distraction......Page 101
8.1.1 Causes of Distraction......Page 102
8.2 What Information?......Page 103
8.2.1 Classes of Information......Page 104
8.3 When and How?......Page 105
8.3.2 Selection of Sensory Modalities......Page 106
8.3.3 Airplanes – The Better Cars?......Page 108
8.5 Visual and Auditory Perception......Page 109
8.5.2 Research Potential......Page 111
9 Advanced Driver Assistance Systems (ADAS)......Page 112
9.1 Alternatives Supporting the Driver......Page 113
10 Vibro-Tactile Interfaces......Page 114
10.1 Motivation......Page 115
10.2.1 Electro-Tactile......Page 116
10.2.3 Mechanical Pneumatic......Page 117
10.3.1 Cutaneous Mechanoreceptors......Page 118
10.4 Alphabets and Vibro-Tactile Patterns......Page 122
10.4.1 Tactograms – Related Application......Page 123
10.4.2 Parameters of Vibro-tactile Stimulation......Page 124
10.5 Tactograms......Page 127
10.5.2 Multi-Tactor Systems......Page 128
10.5.3 Level of Attention (LOA)......Page 130
Part IV Methodology......Page 134
11.1 Requirements and Technological Conditions......Page 136
11.1.2 Vibro-Tactile Output......Page 137
11.2.1 Posture Pattern Analysis......Page 138
11.3.1 Multivariate Data Analysis (MDA)......Page 139
11.3.3 Hidden Markov Models (HMM)......Page 140
11.3.5 Summary and Impact......Page 141
11.4.1 Stimulus Detection......Page 142
11.4.2 Discriminating Stimuli......Page 143
11.4.3 Stimulus Threshold......Page 145
11.4.4 Age and Gender Sensitivity......Page 146
11.4.5 Summary and Impact......Page 147
12 Experiments......Page 148
12.1.1 Experimental Design......Page 150
12.1.2 Feature Evaluation......Page 152
12.1.3 Biometric Identi.cation......Page 154
12.1.4 Results......Page 158
12.1.6 General Findings......Page 160
12.2 Activity Recognition......Page 161
12.2.2 Activity Recognition......Page 162
12.2.3 General Findings......Page 167
12.2.4 Experimental Design......Page 169
12.2.5 Evaluation......Page 171
12.2.6 Discussion......Page 172
12.2.7 General Findings......Page 174
12.3 Dynamic Adaptation of Vibro-Tactile Feedback......Page 177
12.3.1 Requirements for a Vibration-Based Seat System......Page 178
12.3.2 Touch Sensation......Page 179
12.3.3 Requirements Analysis......Page 180
12.3.4 Experimental Results......Page 183
12.3.5 General Findings......Page 188
12.4 Simulating Real-Driving Performance......Page 190
12.4.1 Distraction Classes......Page 191
12.4.2 Experimental Design......Page 193
12.4.3 Evaluation and Results......Page 198
12.4.4 Conclusions......Page 208
12.4.5 General Findings......Page 210
12.5 Further Experiments......Page 211
Part V Discussion and Conclusion......Page 212
13.2 Prototype......Page 214
14.1 On Implicit Driver Articulation......Page 215
14.2 On Vibro-Tactile Driver Notification......Page 218
15.3.2 Vibration Noise......Page 221
15.5 Parameter Mapping......Page 222
16.3 Limitations......Page 223
17.3 Integration of Biochemical Features......Page 224
17.5 Theoretical Studies on Haptics and Tactograms......Page 225
Appendices......Page 226
Bibliography......Page 262
Index......Page 312




نظرات کاربران