ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising Language: A Pragmatic Approach to Advertisements in Britain and Japan

دانلود کتاب زبان تبلیغات: رویکرد عملی به تبلیغات در انگلیس و ژاپن

Advertising Language: A Pragmatic Approach to Advertisements in Britain and Japan

مشخصات کتاب

Advertising Language: A Pragmatic Approach to Advertisements in Britain and Japan

ویرایش: New edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415198356, 9780415076470 
ناشر: Routledge (Taylor and Francis) 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 168 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising Language: A Pragmatic Approach to Advertisements in Britain and Japan به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان تبلیغات: رویکرد عملی به تبلیغات در انگلیس و ژاپن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان تبلیغات: رویکرد عملی به تبلیغات در انگلیس و ژاپن

زبان تبلیغات روش‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان از زبان برای جلب و حفظ توجه مخاطبان خود استفاده می‌کنند، با تأکید ویژه بر جناس و استعاره تجزیه و تحلیل می‌کند. این کتاب شامل یک فصل منحصر به فرد در مورد تصاویر زنان در تبلیغات ژاپنی است و تنها کتابی است که تبلیغات بریتانیایی و ژاپنی را در تقابل قرار داده است و متعاقباً بینش‌های نافذی را در مورد این دو فرهنگ نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Advertising Language analyses the ways advertisers use language to gain and retain the attention of their audience, with particular emphasis on puns and metaphors. The book contains a unique chapter on images of women in Japanese advertising and is the only book to contrast British and Japanese advertising, subsequently revealing penetrating insights into these two cultures.





نظرات کاربران