ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La prescription en odontologie

دانلود کتاب نسخه در ادنتولوژی

La prescription en odontologie

مشخصات کتاب

La prescription en odontologie

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 2902896956, 9782902896950 
ناشر: Editions CdP 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 288 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب La prescription en odontologie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نسخه در ادنتولوژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نسخه در ادنتولوژی

این کتاب که برای پزشکان و دانشجویان جراحی دندان در نظر گرفته شده است، در درجه اول به تجویز دارو می پردازد. در واقع، از سال 1985، متخصص دندانپزشکی این حق را دارد که تمام داروهای لازم برای انجام هنر خود را تجویز کند. این حق با وظایفی نیز همراه است: تعهد به حفظ و آگاهی کامل از فارماکولوژی و درمان، الزام قانونی مراقبت دارویی. با این حال، تجویز دارو، در این تخصص، اغلب تنها مکمل دارویی یک روش جراحی است. به همین دلیل است که متخصص دندانپزشکی نیز ملزم به تجویز معاینات زیست شناسی و تصویربرداری است. این انواع مختلف نسخه با توجه به آسیب شناسی های رایج، درمان های مختلف موجود و مناطق خاص مورد مطالعه قرار می گیرند. داروهایی که معمولاً توسط متخصص دندانپزشکی استفاده می شود توسط خانواده درمانی ارائه می شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cet ouvrage, destiné aux praticiens et aux étudiants en chirurgie dentaire, s'intéresse tout d'abord à la prescription médicamenteuse. En effet, depuis 1985, l'odontologiste s'est vu accorder le droit de prescrire tous les médicaments nécessaires à l'exercice de son art. Ce droit s'accompagne aussi de devoirs : obligation d'entretenir et de perfectionner ses connaissances en pharmacologie et thérapeutique, obligation légale de pharmacovigilance. Cependant, la prescription médicamenteuse, dans cette spécialité, n'est souvent que le complément pharmacologique d'un acte chirurgical. C'est pourquoi, l'odontologiste sera amené aussi à prescrire des examens en biologie et en imagerie. Ces différents types de prescription sont étudiés en fonction des pathologies couramment rencontrées, des différentes thérapeutiques existantes et des terrains particuliers. Les médicaments utilisés usuellement par l'odontologiste sont présentés par famille thérapeutique.





نظرات کاربران