ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Photographically Speaking: A Deeper Look at Creating Better Images

دانلود کتاب Photographically Speaking: نگاهی عمیق تر به ایجاد تصاویر بهتر

Photographically Speaking: A Deeper Look at Creating Better Images

مشخصات کتاب

Photographically Speaking: A Deeper Look at Creating Better Images

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0321750446, 9780321750440 
ناشر: New Riders Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Photographically Speaking: A Deeper Look at Creating Better Images به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Photographically Speaking: نگاهی عمیق تر به ایجاد تصاویر بهتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Photographically Speaking: نگاهی عمیق تر به ایجاد تصاویر بهتر

وقتی به یک عکس نگاه می کنید، اغلب یک مکالمه با جمله ای مانند «دوست دارم» شروع می شود – و متأسفانه پایان می یابد. سوال منطقی بعدی، «چرا؟» اغلب بدون پاسخ و بدون پاسخ می ماند. به عنوان عکاس، ما اغلب در صحبت کردن در مورد تصاویر مشکل داریم، زیرا، صادقانه بگویم، ما نمی دانیم چگونه در مورد آنها فکر کنیم. و اگر نمی دانیم چگونه در مورد یک عکس و "زبان بصری" آن فکر کنیم - چگونه یک تصویر ساخته می شود، چگونه کار می کند و چرا کار می کند - پس وقتی پشت دوربین هستیم، آیا واقعاً عکس می سازیم. که به بهترین وجه بینش ما، قصد اصلی ما را بیان می کند؟ چشم انداز - همانطور که بسیار مهم است - هدف نهایی بیان عکاسی نیست. و برای بیان بهتر خود، یادگیری و استفاده از گرامر و واژگان زبان تصویری ضروری است. Photographically Speaking در مورد یادگیری زبان بصری عکاسی است تا بهتر در مورد چرایی و چگونگی موفقیت یک عکس صحبت کنیم و به نوبه خود آگاهانه از آن زبان بصری در خلق عکس های خود استفاده کنیم و از ما عکاسان قوی تری بسازیم که قادر به بیان و انتقال کامل دیدگاه خود باشیم. . دیوید دوشمین با تقسیم زبان بصری به دو جزء اصلی - «عناصر» واژگان آن را تشکیل می‌دهند و «تصمیم‌ها» دستور زبان آن هستند- دیوید دوشمین آنچه را که به‌طور سنتی موضوعی باطنی و دشوار بوده را به یک بحث در دسترس و عملی تبدیل می‌کند که عکاسان می‌توانند بلافاصله از آن استفاده کنند. برای بهبود هنر خود عناصر "کلمات" تصویر هستند، چیزی که در کادر قرار می دهیم - خطوط، منحنی ها، نور، رنگ، کنتراست. تصمیم‌گیری‌ها، انتخاب‌هایی هستند که ما برای جمع‌آوری آن عناصر می‌گیریم تا دیدگاه خود را به بهترین نحو بیان کنیم و ارتباط برقرار کنیم - استفاده از کادربندی، پرسپکتیو، نقطه‌نظر، تعادل، تمرکز، نوردهی. تمام محتوای درون کادر معنا دارد، و دوشمین تصریح می‌کند که عکاسان باید آگاهانه و آگاهانه عناصری را که درون کادرشان قرار می‌گیرند انتخاب کنند و درباره نحوه ساخت و ارائه آن فریم تصمیم بگیرند. در نیمه دوم کتاب، دوکمین این روش شناسی را برای هنر خود به کار می برد، زیرا زبان بصری را در 20 تصویر خود بررسی می کند و در مورد اینکه چگونه انتخاب های عمدی عناصر و تصمیماتی که در خلق آنها انجام شده است به موفقیت آنها کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When looking at a photograph, too often a conversation starts—and, unfortunately, ends—with a statement such as, “I like it.” The logical next question, “Why?”, often goes unasked and unanswered. As photographers, we frequently have difficulty speaking about images because, frankly, we don’t know how to think about them. And if we don’t know how to think about a photograph and its “visual language”— how an image is constructed, how it works, and why it works—then, when we’re behind the camera, are we really making images that best communicate our vision, our original intent? Vision—crucial as it is—is not the ultimate goal of photography expression is the goal. And to best express ourselves, it is necessary to learn and use the grammar and vocabulary of the visual language. Photographically Speaking is about learning photography’s visual language to better speak to why and how a photograph succeeds, and in turn to consciously use that visual language in the creation of our own photographs, making us stronger photographers who are able to fully express and communicate our vision. By breaking up the visual language into two main components—“elements” make up its vocabulary, and “decisions” are its grammar—David duChemin transforms what has traditionally been esoteric and difficult subject matter into an accessible and practical discussion that photographers can immediately use to improve their craft. Elements are the “words” of the image, what we place within the frame—lines, curves, light, color, contrast. Decisions are the choices we make in assembling those elements to best express and communicate our vision—the use of framing, perspective, point of view, balance, focus, exposure. All content within the frame has meaning, and duChemin establishes that photographers must consciously and deliberately choose the elements that go within their frame and make the decisions about how that frame is constructed and presented. In the second half of the book, duChemin applies this methodology to his own craft, as he explores the visual language in 20 of his own images, discussing how the intentional choices of elements and decisions that went into their creation contribute to their success.



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Introduction......Page 11
PART ONE: THE PHOTOGRAPHER’S INTENT......Page 18
CHAPTER ONE: It Means Something......Page 21
“But I Shoot Intuitively”......Page 24
All Content Has Meaning......Page 26
The Frame......Page 31
The Flattening......Page 34
A Good Photograph?......Page 39
Visual Language......Page 43
“I Like It”......Page 46
Layers of Impact......Page 49
A Word about Rules......Page 52
PART TWO: VISUAL LANGUAGE......Page 56
CHAPTER TWO: Elements......Page 65
Lines......Page 67
Repetition......Page 79
Contrast and Juxtaposition......Page 84
The Seduction of Color......Page 88
Light......Page 93
Moment......Page 99
CHAPTER THREE: Decisions......Page 103
Framing......Page 105
Placement......Page 110
Optics......Page 136
Focus......Page 144
Exposure......Page 150
Moving On......Page 158
PART THREE: 20 PHOTOGRAPHS......Page 160
Line on the Horizon, Iceland, 2010......Page 165
Seahorse, Jamaica, 2010......Page 169
Distracted, Camogli, Italy, 2010......Page 173
Restless, Death Valley, California, 2011......Page 179
Vernazza Harbor, Italy, 2010......Page 183
Gondolier under Bridge, Venice, Italy, 2010......Page 187
Cling, Haiti, 2005......Page 191
Upwards & Distracted, Srinagar, India, 2007......Page 195
Waiting in Lalibela, Ethiopia, 2006......Page 199
Sweeper, Taj Mahal, Agra, India, 2007......Page 203
Unseen Too, Kathmandu, Nepal, 2010......Page 209
Impressions I, II, III, Rideau County, Ontario, 2011......Page 213
The Pour, Sahara Desert, Tunisia, 2008......Page 219
Burning Bush, Lake Naivasha, Kenya, 2010......Page 225
Hope, Sahara Desert, Tunisia, 2008......Page 231
Sweeper Two, Agra, India, 2007......Page 235
Matt Brandon, Ladakh, India, 2010......Page 241
Smoke Break, Delhi, India, 2007......Page 245
Maasai Warrior, Kenya, 2011......Page 249
Candles & Prayers, Kathmandu, Nepal, 2010......Page 253
Conclusion......Page 257
B......Page 262
D......Page 263
F......Page 264
I......Page 265
M......Page 266
P......Page 267
T......Page 268
Z......Page 269




نظرات کاربران