ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stakeholder Adoption of E-Government Services: Driving and Resisting Factors

دانلود کتاب پذیرش ذینفعان خدمات دولت الکترونیکی: عوامل محرک و مقاومت در برابر آن

Stakeholder Adoption of E-Government Services: Driving and Resisting Factors

مشخصات کتاب

Stakeholder Adoption of E-Government Services: Driving and Resisting Factors

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1609606019, 9781609606022 
ناشر: IGI Global snippet 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 323 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Stakeholder Adoption of E-Government Services: Driving and Resisting Factors به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پذیرش ذینفعان خدمات دولت الکترونیکی: عوامل محرک و مقاومت در برابر آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پذیرش ذینفعان خدمات دولت الکترونیکی: عوامل محرک و مقاومت در برابر آن

موفقیت دولت الکترونیک چه در سطح محلی، منطقه ای یا مرکزی باشد تا حد زیادی به پذیرش دولت الکترونیک توسط کاربر بستگی دارد، که مستلزم درک کامل نگرانی های ذینفعان است. ذینفعان دولت الکترونیک و مراحل رشد یا بلوغ خدمات را آشکار می کند. این نشریه پارادایم ها و گفتمان های اساسی فرآیند پذیرش دولت الکترونیکی، از جمله مطالعات تجربی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را روشن می کند. با توجه به این دیدگاه ها، مسائل و عوامل حیاتی، این کتاب چارچوب حاکمیتی شهروند محور را برای دولت الکترونیک پیشنهاد می کند. در نهایت، این کتاب ابزارهایی را برای ارزیابی عملکرد پروژه‌های دولت الکترونیک ارائه می‌کند و از برخی پروژه‌های اجرا شده دولت الکترونیک استنباط می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The success of e-government whether it is at the local, regional, or central level largely depends on user acceptance of e-government, which requires a thorough understanding of stakeholder concerns.Stakeholder Adoption of E-Government Services: Driving and Resisting Factors examines the stakeholders of e-government and reveals the stages of growth or service maturity levels. This publication sheds light on the paradigms and fundamental discourses of the e-government adoption process, including empirical studies in both developed and developing countries. Given these perspectives, issues, and critical factors, this book proposes a citizen-centric governing framework for e-government. Finally, the book provides tools to evaluate the performance of e-government projects and gives inferences from some implemented e-government projects.



فهرست مطالب

Title
......Page 2
List of Reviewers......Page 5
Table of Contents......Page 6
Detailed Table of Contents......Page 9
Foreword......Page 14
Foreword......Page 16
Preface......Page 17
Acknowledgment......Page 23
Introduction to Electronic Government......Page 26
An E-Government Strategic Planning Framework......Page 39
Electronic Government Adoption Paradigms......Page 52
Are Cities in India Digital Yet?......Page 112
The Roles of Intermediaries in E-Government Diffusion and Adoption......Page 128
The Demand Side for Development of E-Government Services and Gateway in Turkey......Page 141
E-Government Adoption and Proliferation Across Different Stages of Evolution......Page 162
An Empirical Effort to Validate Electronic-Government Adoption Model......Page 176
Governing E-Government (E-Governance)......Page 209
E-Government Development......Page 222
A Study of the Implementation Status of Two E-Governance Projects in Land Revenue Administration in India......Page 239
Comparative Study of E-Government Implementation in two Public Agencies in Oman......Page 256
Compilation of References......Page 271
About the Contributors......Page 314
Index......Page 320




نظرات کاربران