ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Indiana Jones and the Sky Pirates

دانلود کتاب ایندیانا جونز و دزدان دریایی آسمان

Indiana Jones and the Sky Pirates

مشخصات کتاب

Indiana Jones and the Sky Pirates

ویرایش: paperback / softback 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0553561928, 9780553561920 
ناشر: Bantam 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 213 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 909 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Indiana Jones and the Sky Pirates به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایندیانا جونز و دزدان دریایی آسمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایندیانا جونز و دزدان دریایی آسمان

در لندن، ایندیانا جونز به یک جلسه اضطراری فراخوانده می شود. کشتی‌های اسرارآمیز آسمان خطوط کشتیرانی را ویران کرده‌اند و با الماس، اوراق قرضه و مواد خام ثروت زیادی به دست آورده‌اند. کارشناسان که قادر به تشخیص نحوه کارکرد این فضاپیما نیستند، به یک فرضیه ترسناک دست یافته‌اند که شامل استفاده از شناورهای روان‌شناختی است. برای رسیدن به حقیقت، ایندی باید در هزارتوی اطلاعات باستان‌شناسی که به چهار هزار سال قبل می‌رسد، جستجو کند. اما همانطور که او و تیمش از آفریقا به تبت به سمت جنوب غربی آمریکا حرکت می کنند، چیز شگفت انگیزتری را کشف می کنند. یک سازمان مخفی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت شیطانی و مسلط بر جهان است - و تنها راه برای متوقف کردن آن در یک نبرد با فناوری پیشرفته و بدون محدودیت در خشکی است. . . و در هوا!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In London, Indiana Jones is called to an emergency meeting. Mysterious sky craft have been ravaging the shipping lanes, making off with a fortune in diamonds, bonds, and raw materials. Unable to detect how the craft are powered, experts have come up with a frightening hypothesis—involving the use of psychokinetic levitation.To get to the truth, Indy must search through a labyrinth of archaeological information reaching back four thousand years. But as he and his team move from Africa to Tibet to the American Southwest, they discover something even more astounding. A clandestine organization is fast becoming an evil, world-dominating power—and the only way to stop it is in a high-tech, no-holds-barred battle on land . . . and in the air!





نظرات کاربران