ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Excellence of Play

دانلود کتاب تعالی بازی

The Excellence of Play

مشخصات کتاب

The Excellence of Play

ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335240941, 9780335240944 
ناشر: McGraw-Hill Education, Open University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Excellence of Play به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تعالی بازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تعالی بازی

بازی به عنوان یک تجربه یادگیری و تدریس موفق کلید آموزش اولیه است. نسخه جدید این کتاب پرطرفدار همچنان تئوری های کلیدی بازی را در عمل به وضوح نشان می دهد. این به طور جامع بازنگری شده است تا آخرین تحقیقات و عمل در این زمینه را شامل شود. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از: مشارکت متخصصان برجسته در این زمینه که علاقه‌مند به برتری بازی هستند ویژگی‌های مفید در هر فصل از جمله مثال‌های عملی، خلاصه‌های فصلی، خلاصه‌ها و سوالات پایان فصل مراجع و مطالعه بیشتر نسخه جدید شامل: یک پیش‌گفتار جدید است. توسط وندی اسکات، رئیس TACTYC 10 فصل جدید که منعکس کننده آخرین تفکر در بازی و تمرین برنامه درسی سال های اولیه است. مشارکت کنندگان: آنجلا آنینگ، پت برادهد، تینا بروس، تریشیا دیوید، دن دیویس، برنادت دافی، آلین وندی دانلوپ، هیلاری فابیان، جان جورجسون، کتی گوچ، رز گریفیث، جاستین هاوارد، آلن هو، هلن جیمسون، نیل کیتسون، سارا نایت ، جانت مویلز، تئودورا پاپاتئودورو، راد پارکر ریس، جین پیلر، لیندا پاوند، ساشا پاول، وندی اسکات، دیوید وایت برد، ماریان وایتهد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Play as a successful learning and teaching experience remains key to early education. The new edition of this popular book continues to clearly illustrate key play theories in practice. It has been comprehensively revised to include the latest research and practice in the field. Key features include: Contributions from leading experts in the field who are passionate about the excellence of play Helpful features in every chapter including practical examples, boxed chapter summaries, cameos and end of chapter questions References and further reading The new edition includes: A new Foreword by Wendy Scott, President of TACTYC 10 new chapters that reflect the latest thinking in play and early years curriculum practice This book is essential reading for everyone working or training to work in the early years. Contributors: Angela Anning, Pat Broadhead, Tina Bruce, Tricia David, Dan Davies, Bernadette Duffy, Aline Wendy Dunlop, Hilary Fabian, Jan Georgeson, Kathy Goouch, Rose Griffiths, Justine Howard, Alan Howe, Helen Jameson, Neil Kitson, Sara Knight, Janet Moyles, Theodora Papatheodorou, Rod Parker-Rees, Jane Payler, Linda Pound, Sacha Powell, Wendy Scott, David Whitebread, Marian Whitehead



فهرست مطالب

Cover
......Page 1
The excellence of play......Page 3
©......Page 4
Contents......Page 5
Figures and photographs......Page 8
Notes on the editor and contributors......Page 10
Foreword......Page 17
Introduction......Page 23
Playful pedagogies......Page 29
The book – its rationale, structure and contents......Page 31
References and further reading......Page 35
PART 1 Setting the play context......Page 39
1 Play and legislated curriculum......Page 41
2 Work or play: how children learn to read the signals about activity type in today’s early years provision......Page 56
3 Permission to play......Page 75
4 Hunting and gathering: how play helps us to let in, as well as to get in, information about our environment......Page 89
PART 2 Play, language and literacy......Page 103
5 Playing or having fun? Dilemmas in early literacy......Page 105
6 Play beyond the Foundation Stage: storytelling, creative writing and self-regulation in able 6–7 year olds......Page 117
7 Children’s fantasy role play – why adults should join in......Page 130
PART 3 Play and curriculum......Page 143
8 Art in the early years......Page 145
9 Playing music......Page 161
10 Science and play......Page 176
11 Mathematics and play......Page 191
12 Forest School: playing on the wild side......Page 208
PART 4 Play, pedagogy and culture in early education......Page 221
13 The developmental and therapeutic potential of play: re-establishing teachers as play professionals......Page 223
14 Building friendship through playful learning in the early years......Page 238
15 Personalising transitions: how play can help ‘newly arrived children’ settle into school......Page 251
16 Play in the early years: the influence of cultural difference......Page 266
17 Play and the achievement of potential......Page 281
18 Play, the universe and everything!......Page 299
Afterword......Page 313
Author index......Page 318
Subject index......Page 323
Back......Page 336




نظرات کاربران