ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In My Skin: A memoir

دانلود کتاب در پوست من: خاطرات

In My Skin: A memoir

مشخصات کتاب

In My Skin: A memoir

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781921351075 
ناشر: Text Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 329 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب In My Skin: A memoir به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در پوست من: خاطرات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در پوست من: خاطرات

پولی به دست آوردم که هرگز تصورش را نمی کردم و لباس های مخملی می پوشیدم و در نور لامپ می درخشیدم. من با قد بلند در میان جمعیت راه می رفتم، و می دانستم که خودم مورد نظر هستم. به مردم گفتم که یک فاحشه هستم و در حین گفتن لبخند زدم و به آنها جرأت دادم نگاهشان را برگردانند... لبخندی که اکنون وقتی در مورد آن صحبت می کنم، می توانم احساس کنم، نوستالژیک و تحریک کننده است. روشنایی به چشمانم می آید. و به من گفته شده است که نگاه سختی نیز دارد. In My Skin سفری خارق‌العاده را در دنیایی اغلب پنهان از هروئین و فحشا توصیف می‌کند. داستان کیت داستان بقا و تدبیر و نگاهی سرسختانه به عواقب اعتیاد است. بیش از یک روایت بی باک و قانع کننده، در پوست من اعلام پیروزمندانه یک استعداد جدید در نویسندگی استرالیایی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

I made money I’d never imagined and I wore velvet dresses and shone in lamplight. I walked tall in crowds, knowing myself to be desired. I told people I was a prostitute, and smiled as I said it, and dared them to turn their gaze...The smile that I give when I talk about it now is, I can feel, nostalgic, provocative. A brightness comes into my eyes. And, I’m told, a hard look too. In My Skin describes an extraordinary journey through an often hidden world of heroin and prostitution. Kate’s story is one of survival and resourcefulness, and an unflinching look at the consequences of addiction. More than just a fearless and compelling narrative, In My Skin is the triumphant announcement of a new talent in Australian writing.





نظرات کاربران