ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Statistical Methods in e-Commerce Research

دانلود کتاب روشهای آماری در تحقیقات تجارت الکترونیکی

Statistical Methods in e-Commerce Research

مشخصات کتاب

Statistical Methods in e-Commerce Research

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Statistics in Practice 
ISBN (شابک) : 0470120126, 9780470120125 
ناشر: John Wiley & Sons, Inc. 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 431 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Statistical Methods in e-Commerce Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روشهای آماری در تحقیقات تجارت الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روشهای آماری در تحقیقات تجارت الکترونیکی

این کتاب پیشگامانه کاربرد روش‌های آماری را در داده‌های تجارت الکترونیک معرفی می‌کند. با حضور رو به گسترش فناوری در بازار اقتصادی امروز، استفاده از اینترنت برای خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در حال افزایش محبوبیت و ماهیت عمومی است. روش‌های آماری در تحقیقات تجارت الکترونیک اولین کتاب در نوع خود است که بر روی مدل‌ها و روش‌های آماری تمرکز دارد که به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از مبادلات تجارت الکترونیک (تجارت الکترونیک) و شناسایی چالش‌های پیش آمده با تجارت الکترونیک جدید ضروری است. ساختارهای داده‌های تجارت و کشف دانش جدید در مورد فعالیت مصرف‌کننده. این مجموعه بیش از سی محقق و شاغل در زمینه‌های آمار، علوم رایانه، سیستم‌های اطلاعاتی و بازاریابی را جمع‌آوری می‌کند تا در مورد استفاده رو به رشد از روش‌های آماری در تحقیقات تجارت الکترونیک بحث کنند. از حفاظت از حریم خصوصی گرفته تا تأثیر اقتصادی، این کتاب ابتدا موانع بسیاری را که هنگام جمع‌آوری، تمیز کردن، کاوش و تجزیه و تحلیل داده‌های تجارت الکترونیکی با آن مواجه می‌شوند، شناسایی می‌کند. سپس راه حل هایی برای این مشکلات با استفاده از روش های آماری و داده کاوی ایجاد شده و جدید توسعه یافته پیشنهاد می شود. در نهایت، نگاهی به آینده این حوزه مطالعاتی در حال تحول از طریق بحث عمیق در مورد روش‌های نوظهور برای انجام تحقیقات تجارت الکترونیک ارائه می‌شود. روش‌های آماری در تحقیقات تجارت الکترونیک با موفقیت شکاف بین آمار و تجارت الکترونیک را پر می‌کند. معرفی یک رویکرد آماری برای حل چالش‌هایی که در زمینه تراکنش‌های آنلاین به وجود می‌آیند، در حالی که طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و مشکلات تجارت الکترونیک را که در آن روش‌شناسی آماری جدید ضروری است، معرفی می‌کند. این یک متن ایده آل برای دوره های تجارت الکترونیک در سطوح فوق لیسانس و کارشناسی ارشد است و همچنین به عنوان یک مرجع ارزشمند برای محققان و تحلیلگران در طیف گسترده ای از حوزه های موضوعی، از جمله اقتصاد، بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی که مایل به درک عمیق تری از استفاده از آمار در کار خود به دست آورند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This groundbreaking book introduces the application of statistical methodologies to e-Commerce dataWith the expanding presence of technology in today's economic market, the use of the Internet for buying, selling, and investing is growing more popular and public in nature. Statistical Methods in e-Commerce Research is the first book of its kind to focus on the statistical models and methods that are essential in order to analyze information from electronic-commerce (e-Commerce) transactions, identify the challenges that arise with new e-Commerce data structures, and discover new knowledge about consumer activity.This collection gathers over thirty researchers and practitioners from the fields of statistics, computer science, information systems, and marketing to discuss the growing use of statistical methods in e-Commerce research. From privacy protection to economic impact, the book first identifies the many obstacles that are encountered while collecting, cleaning, exploring, and analyzing e-Commerce data. Solutions to these problems are then suggested using established and newly developed statistical and data mining methods. Finally, a look into the future of this evolving area of study is provided through an in-depth discussion of the emerging methods for conducting e-Commerce research.Statistical Methods in e-Commerce Research successfully bridges the gap between statistics and e-Commerce, introducing a statistical approach to solving challenges that arise in the context of online transactions, while also introducing a wide range of e-Commerce applications and problems where novel statistical methodology is warranted. It is an ideal text for courses on e-Commerce at the upper-undergraduate and graduate levels and also serves as a valuable reference for researchers and analysts across a wide array of subject areas, including economics, marketing, and information systems who would like to gain a deeper understanding of the use of statistics in their work.



فهرست مطالب

Cover\r......Page 1
Half-title\r......Page 2
Founding editor\r......Page 3
Title\r......Page 4
Copyright\r......Page 5
Contents\r......Page 6
Preface\r......Page 9
Acknowledgments\r......Page 12
Contributor list\r......Page 13
I. Overview of e-commerce research challenges\r......Page 16
1. Statistical challenges in Internet advertising\r......Page 17
2. How has e-commerce research advanced understanding of the offline world?\r......Page 32
3. The economic impact of user-generated and firm-generated online content: Directions for advancing the frontiers in electronic commerce research\r......Page 48
4. Is privacy protection for data in an e-commerce world an oxymoron?\r......Page 72
5. Network analysis of Wikipedia\r......Page 93
II. E-commerce applications\r......Page 115
6. An analysis of price dynamics, bidder networks, and market structure in online art auctions\r......Page 116
7. Modeling web usability diagnostics on the basis of usage statistics\r......Page 141
8. Developing rich insights on public Internet firm entry and exit based on survival analysis and data visualization\r......Page 183
9. Modeling time-varying coefficients in pooled cross-sectional e-commerce data: An introduction\r......Page 212
10. Optimization of search engine marketing bidding strategies using statistical techniques\r......Page 234
III. New methods for e-commerce data\r......Page 251
11. Clustering data with measurement errors\r......Page 252
12. Functional data analysis for sparse auction data\r......Page 275
13. A family of growth models for representing the price process in online auctions\r......Page 296
14. Models of bidder activity consistent with self-similar bid arrivals\r......Page 330
15. Dynamic spatial models for online markets\r......Page 345
16. Differential equation trees to model price dynamics in online auctions\r......Page 366
17. Quantile modeling for wallet estimation\r......Page 385
18. Applications of randomized response methodology in e-commerce\r......Page 402
Index\r......Page 418
Statistics in practice\r......Page 431




نظرات کاربران