ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Enterprise & Small Business: Principles, Practice & Policy, 2nd Edition

دانلود کتاب Enterprise & Small Business: Principles, Practice and Policy, Edition 2nd

Enterprise & Small Business: Principles, Practice & Policy, 2nd Edition

مشخصات کتاب

Enterprise & Small Business: Principles, Practice & Policy, 2nd Edition

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 027370267X, 1405872020 
ناشر: Financial Times Management 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 591 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Enterprise & Small Business: Principles, Practice & Policy, 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Enterprise & Small Business: Principles, Practice and Policy, Edition 2nd نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Enterprise & Small Business: Principles, Practice and Policy, Edition 2nd

این کتاب احتمالاً بهترین متن عمومی تجاری کوچک موجود در حال حاضر است. دکتر جاناتان لین، مدرس اصلی مدیریت استراتژیک، دانشکده بازرگانی دانشگاه پلیموث، انگلستان آیا می خواهید در لبه برش این موضوع پویا و هیجان انگیز باشید؟ این متن آخرین تحقیقات، تفکر و عملکرد فعلی را ارائه می‌کند و به روندهای آینده نگاه می‌کند، و همچنین موضوعات داغی مانند تجارت الکترونیک، رهبری و سرمایه‌گذاری خطرپذیر را پوشش می‌دهد. این کتاب بسیار موفق، مقدمه ای جامع برای کارآفرینی، سرمایه گذاری و کسب و کار کوچک برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم می کند. با بیش از 30 مشارکت کننده متخصص از موسسات دانشگاهی در انگلستان، اروپا و ایالات متحده، این ویرایش دوم در حالی که بر پایه های نسخه اول استوار است به طور گسترده اصلاح و به روز شده است. ویژگی های کلیدی: * بیست و چهار فصل که مهمترین و معاصرترین موضوعات را پوشش می دهد. تدریس در دوره های کسب و کار کوچک و سازمانی * مشارکت دانشگاهیان برجسته بین المللی که هر یک متخصص موضوعی در این زمینه هستند * شجره نظری و تحقیقاتی قوی درجه بالایی از اعتبار دانشگاهی را تضمین می کند * تفکر انتقادی را از طریق سوالات بحث چالش برانگیز تشویق می کند * راهنمایی برای مطالعه بیشتر به دانش آموزان ارائه می دهد. و پیوندهای اینترنتی Enterprise and Small Business برای دانشجویانی که دوره های کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می گذرانند ایده آل است. سارا کارتر، استاد کارآفرینی در گروه مدیریت و سازمان، دانشگاه استرلینگ، انگلستان است. دیلان جونز-ایوانز استاد کمکی کارآفرینی در دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی تورکو در فنلاند و مدیر رصدخانه ملی کارآفرینی در دانشگاه کاردیف، انگلستان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is probably the best general small business text available at present. Dr Jonathan Lean, Principal Lecturer in Strategic Management, University of Plymouth Business School, UK Want to be at the cutting edge of this dynamic and exciting subject? This text delivers the latest research, current thinking and practice, and looks at future trends, as well as covering hot topics such as e-commerce, leadership and venture capital. This highly successful book provides a comprehensive introduction to entrepreneurship, enterprise and small business for the undergraduate and postgraduate student. With over 30 specialist contributors from academic institutions in the UK, Europe and the USA, this second edition while building on the foundations of the first has been extensively revised and updated.Key features: * Twenty-four chapters covering the most essential and contemporary topics taught on small business and enterprise courses * Contributions from leading international academics, each a subject specialist in the field * Strong theoretical and research pedigree ensures high degree of academic credibility * Encourages critical thinking through challenging discussion questions * Provides students with a guide to further study and weblinks Enterprise and Small Business is ideal for students taking courses in entrepreneurship and small business management at undergraduate and post-graduate level. Sara Carter is Professor of Entrepreneurship in the Department of Management and Organization, University of Stirling, UK. Dylan Jones-Evans is Adjunct Professor of Entrepreneurship at the Turku School of Economics and Business Administration in Finland, and Director of the National Entrepreneurship Observatory at Cardiff University, UK.





نظرات کاربران