دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: جامعه شناسی ویرایش: نویسندگان: William D. Crano, Marilynn B. Brewer سری: ISBN (شابک) : 0805839038, 9780585394664 ناشر: سال نشر: تعداد صفحات: 431 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اصول و روش تحقیق اجتماعی: رشته های جامعه شناسی، روش شناسی پژوهش های جامعه شناختی
در صورت تبدیل فایل کتاب Principles and Methods of Social Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اصول و روش تحقیق اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Contents......Page 8
Preface......Page 10
I Introduction to Social Research Methods......Page 16
1 Basic Concepts......Page 18
2 Fitting Research Design to Research Purpose: Internal and External Validity......Page 32
3 Measuring Concepts: Reliability and Validity......Page 51
II Research Design Strategies......Page 74
4 Designing Experiments: Variations on the Basics......Page 76
5 Constructing Laboratory Experiments......Page 91
6 External Validity of Laboratory Experiments......Page 111
7 Conducting Experiments Outside the Laboratory......Page 127
8 Correlational Design and Causal Analysis......Page 140
9 Quasi-Experiments and Evaluation Research......Page 161
10 Survey Design and Sampling......Page 184
III Data Collection Methods......Page 210
11 Systematic Observational Methods and Naturalistic Research......Page 212
12 Interviewing......Page 238
13 Content Analysis......Page 260
14 Scaling Stimuli: Social Psychophysics......Page 279
15 Scaling Individuals: Questionnaire Design and Rating Scale Construction......Page 292
16 Social Cognition Methods: Measuring Implicit Thoughts and Feelings......Page 308
17 Methods for Assessing Dyads and Groups......Page 326
IV Concluding Perspectives......Page 344
18 Synthesizing Research Results: Meta-Analysis......Page 346
19 Social Responsibility and Ethics in Social Research......Page 359
References......Page 374
B......Page 414
C......Page 415
E......Page 416
H......Page 417
K......Page 418
M......Page 419
O......Page 420
S......Page 421
W......Page 423
Z......Page 424
C......Page 426
E......Page 427
L......Page 428
P......Page 429
R......Page 430
W......Page 431